Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (37)

Eli meillä siis mies on tyytyväinen tilanteeseen, koska tietää että tuo syömisjuttu on se, jossa hänellä ei yksin riitä kantti. Tarvii siis _siinä_ asiassa mun tseppausta ja " määräilyä" .

Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos puolisolla on heikkous, josta toivoo pääsevänsä eroon niin sen toisen puolison velvollisuus on auttaa parhaansa mukaan, eikä antaa rakkaan kaivaa omaa hautaansa.

SIIS minusta tuo 31 tilanne on ihan ok. Mies jos on kerran tyytyväinen. JA ei itse tee mitää alotetta, on vaa laiska.

Mut tää mies jota tarkotan, osaa pukeutua, siivota, syödä terveellisesta yms. Vaimo vaan sanoo millon se saa sen kakun syödä, millon sen tulee käydä lenkillä ja millon sen pitää siivota.. Siis ei vissiin kukaan ymmärtäny pointtiani. Antaapa olla, ei sillä niin väliä, jaksa tuntemattomien kans alkaa vääntää rautalangasta.;)

Onneks ei itellä oo asiat noin, en sietäis ukkoa joka on tossu enkä sietäis ittiäni jos olisin tossu, enkä sietäis itteäni jos olisin määräilevä kontrollifriikki.:)

Heippa, menen tekeen kotitöitä.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

13, puututko muuhunkin miehesi tapoihin, syömiseen, siivoamiseen, pyykin narule panosta.. siis kaikkeen.

En puutu muuten mieheni tapoihin. Mutta tässä pukemisasiassa hän nyt ei vain tajunnut, että 20 vuotta vanhojen vaateiden käyttö juhatilaisuuksissa ei ole välttämättä fiksua, ennen kuin minä puutuin asiaan.

Enkä siis tosiaankaan määräile, vaan sanon ihan ystävällisesti: " Nuo housut näyttävät jo tosi vanhanaikaisilta. Voisitko panna jalkaan jotkut muut."

ja siis tuttava pariskunnasta kyse, ollaan paljon tekemisissä ja läheisiä. Alkanut kyrsiin ku kaverin mies on niin tossu että nössönä tekee mitä vaimo sanoo. Joskus pikkusen mukisee vastaa mut sit tekee kuitenki niin ku " äiti" määrää.;)

Toisaalta ei oo kyl mun ongelma.=) Mut olen paljonki miettiny et mikähä siinä on ku toinen puoliso alkaa sanella ehtoja ja määräyksiä ihan joka asiasta. Miks ihminen haluaa rakkaimman elämän hankalaksi. Tunnen tään miehen hyvin ja tiedän että kärsii tilanteesta.

Joskus ollu kielen päällä että sanon jotain mutta ei kyllä kiinnosta toisten asioihin puuttua ja miehellä on mahollisuus laittaa vastaan, ehkä ei sitten kuitenkaan halua, haluaa pitää vaimon tyytyväisenä. Mutta kun vaimo ei tunnu tulevan yhtään sen iloisemmaks vaikka mies tekis kuin sen mieliks.

Jos aikuinen työssäkäyvä mies ei osaa ostettua itselleen vaatteita, niin mitenkähän mahtaa ne työtehtävät sujua? Kyllä mä luulen, että aika moni on ajautunut henkisesti sellaiseen, että ei tarvitse itsestään yhtään huolehtia. Hyvä palvelu, kun ruoka eteen laitetaan ja uudet vaatteet kaappiin.

Mä en ainakaan ikinä suostuisi passaamaan toista noin, vaikka sinällään pidänkin ostoksilla käynnistä ja ruoan laitosta.

hän tuhoaa kaiken alta aikayksikön. Lisää päälle juustoraastetta ja kastiketta. Murot hukuttaa sokeriin. Jäätelön päälle kastiketta, tai kermaa.

Saa välillä näitä terveyspuuskia, koska ymmärtää itsekin syövänsä väärin ja syö sitten pari haarukallista salaattia, jonka hukuttaa kastikkeeseen. Se siitä sitten taas.

Mäccäriä menee usemmankin kerran viikossa ja / tai pizzaa jne.

Kumpikin asui omassa kodissaan, joten kumpikaan ei voinut tietää, millaista se yhdessä eleleminen on.

Miehen kotona oli täydellinen kaaos (ainakin hänen huoneessaan), mutta niinhän " kaikilla" teineillä on.

Omakin huoneeni oli aika läävä, mutta kummasti se siivoaminen nykyään sujuu=)

Ja alussahan se rakkaus sokaisee. Ja moni taas esittää olevansa jotain muuta, kuin mitä on. Varsinkin ne miehet.

Eli, no noita syitä, miksi miestä on syytä " muuttaa" . Ja onhan se selvää, että miehenkin tulee kantaa kortensa kekoon. Näistä asioista päästään sopimaan vasta yhteen muutettuaan, joten vaikea noita asioita on ennakoida.

Vai tekisitkö itse miehelle listan jo ennakkoon ja vaatisit nimmarin sopimukseen, jota kummankin tulisi noudattaa? Ja mitä sitten? Vedät oikeuteen?

20, sä et määrääkään kylässä etkä juhlissa. Tuossa on seki ero et miehes on tyytyväinen ja ollut terveydellisiä haittoja.

Täsä mun tuttujen tapauksessa on mies normaalipainoinen ja mielestäni omistaa hyvän vaatemaun. Mies ei myöskään mässäile. Pelkääkö se vaimo et mies lihoo vai mikä siinä on. Kauhee tarve on kuitenki kontrolloida, joka asiassa. Jo ne sanat laitetaan miehen suuhun valmiiks.

Nainen on myös tarkka omasta pukeutumisesta ja syömisestä, siitä mitä puhuu, luokittelee ihmiset hienoihin (parempiin) ja sit lusmuihin(=huono ihminen).:(

Ittiä jo välii kyrsii nii paljo ettei kohta jaksa olla tekemisissä..

nainen sanoi isoissa sukujuhlissa isoon ääneen " ET sit syö mitää makeeta, korkeintaan yks pieni kakkupala." Ja meillä sanoo aina kahvipöydässä että sit ei mitää makeeta. Mies menee noloks, kattoo meitä ja tottelee.

Minulla on masennus ja syön siis aivan älyttömästi kaikkea peetä. Mies hakee kaupasta normaliin ruokaan ainekset, kanaa ja kasviksia esim.

Minun kohdallani tuo vain ei onnistu, sillä syön ne normaalit ruuat+ mäkkimässyt+ namit yms.

Joskus ukkoni ei jaksa lähteä noitä mässyjä hakemaan ja joudun " tyytymään" terveelliseen ruokaan. Muuten en olisi varmaan enää hengisä .(

Pummpu tilettää ja verenpaine huitelee huipuissa :/

Hidas itsemurha

Siihen loppui tupankointi, sillä onneksi mies tajuaa, että minä en yleensä löpise tyhjiä. Häiden aattona sitten sanoin, etten ole naimisissa miehen kanssa joka polttaa. Mies totesi, ettei polta. Joo, syy tähän komentoon on ihan siinä, etten halua miestä jonka hengitys, iho ja suu haisee paskalla.

Jos en mitenkään huomauttaisi asioista, niin hän pukeutuisi ihan hyvin vaatteisiin, jotka olivat muodissa 20-30 vuotta sitten. Ja se näyttää kyllä jo hullulta, jos esim. housujen lahkeiden leveys tai kravatin leveys ovat ihan eri kuin mitä nykyisin on tapana. (Seurustelumme alussa hän pukeutui tällaisiin vaatteisiin, kun en ollut vielä ehtinyt vaikuttaa asiaan.)

En kuitenkaan " määräile" asiasta, vaan pyydän ihan ystävällisesti.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat