Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ja naisen ero seksuaalisuudessa, yms.....

Vierailija

Miten se aina täytyy olla niin että jos toinen parisuhteessa oleva on oikeesti todella kiinnostunut seksistä ja haluaa sitä jopa parikin kertaa päivässä (tai edes joskus) niin toinen on lähes aina sellainen jolle seksi ei maistu kuin kaksi kertaa vuodessa, juhannuksena ja jouluna. Jos silloinkaan. Olen kuullut näitä juttuja monilta tutuilta ja tuntemattomilta.

Itsekin elän avioliitossa jossa seksistä ei pääse sopuun ei niin millään. Vaimo kuuluu siihen kastiin että tuskin on koskaan edes masturboinut suihkussa. Saati saanut orkkuja. Ei suihinottoja puolin sun toisin. Ei erilaisia asentoja, vain ratsastusta ja lähetyssaarnaajaa. Ei mitään katseita, vain pimeässä peiton alla. Itse taas olen ihminen joka olisi valmis seksiin päivittäin, ja lähes missä ja milloin vaan. Pettämään tämän takia en koskaan lähtisi mutta kunhan nyt vaan ihmettelen ääneen.

Ja juttu voi olla yhtä hyvin myös toisinpäin. Eli tiedän parisuhteita jossa nainen on todella himokas ja miestä ei innosta.

Ihmisillä pitäisi olla jo tapaamisvaiheessa tieto siitä millainen kyseisen ihmisen seksuaalisuustaso on. Ei tulisi sitten ylläreitä myöhemmin.

-AnttiAnt-

Kommentit (5)

Vierailija

Olin silloin ollut jo 6v suhteessa, jossa ei oikein kytenyt. Mies oli ekan vuoden innokas, mutta sitten alkoi hiipua pikkuhiljaa. Lopulta sain kinuamalla kerran viikossa peruspanon, ei esileikkiä, ei suuseksiä ja muutenkin peiton alla iltamyöhällä.

Kai se seksi on vaan niin herkullinen valtataistelun alue, että ei sitä voi jättää käyttämättä. Ja yleensä kumpikin on puutteessa, toinen ajattelee että miksi toi ei anna edes nopeeta panoa ja toinen miettii että miksi toi ei halaa, pussaa ja pidä hyvänä, vaan aina haluaa vaan sitä yhtä.

Ja pitkässä suhteessa on tosi tosi vaikea rikkoa kaavaa. Siihen tarvittais kummankin muuttumista, mutta yleensä vain toinen haluaa muuttua ja toinen kokee sen sitten riskialttiiksi, pysyy mielummin tutussa ja turvallisessa. Ja useimmiten ihmiset luulee, että jos toi muuttuis kaikki ois hyvin, vaikka pitäis sitä omaa itseä muuttaa ensiksi ja sitten ehkä toinen seuraa perässä...

Vierailija

Siksipä tässä nyt sinkkuna yritän etsiä samalla vireystasolla olevaa ihmistä... rakastun vasta kun tiedän että mies on yhtä aktiivinen seksin suhteen kun minä... en halua enää elää puutteessa parisuhteessa

N42

Vierailija

Joillakin synkkaa seksin suhteen paremmin kuin toisilla. Ei seksi ole silti kaikkein tärkeintä parisuhteessa, vaikkakin kuuluu olennaisena osana.

Voin itse sanoa naisena, että haluttaa monesti tosi paljon, mutta jos mies lähestyy aivan väärällä tavalla, niin lopahtaa innostus. Seksin suhteen täytyy olla melko hienovarainen ainakin naisia kohtaan(pitäisi osata lukea toista jonkun verran)... Ja oon jutellut tästä asiasta useamman kanssa.. Jokainen on erilainen tässäkin suhteessa.

Vierailija

Toisen yli-innokas kiinnostus seksiin sammutta toisen kiinnostuksen. Eli epätasapaino on ihan luonnollinen seuraus. Ei kiinnostus muutenkaan ole mikään vakio. Välillä panettaa koko ajan ja välillä voi mennä viikko.

Uusimmat

Suosituimmat