Vierailija

mua tää oireettomuus vähän huolestuttaa. ei nyt sikäli että mä tykkään voida pahoin, mutta kun ei oikein muitakaan oireita. paitsi lievä vatsakipu. ja kun viime raskaudesta nyt on jo monta vuotta, niin enpä enää muista milloin pahoinvointi on alkanut. ja viikkoja mulla nyt siis huimat 5+.

Kommentit (9)

mies on kaks vuotta täyskieltäytyny kolmannesta lapsesta. sitten yks aamu sanoi että voidaan me sitä kolmatta yrittää, parin viikon päästä lopetin pillerit, sitten eka ovis ja nyt raskaana. ei oikein ajatus pysy perässä. ja kun ei oireitakaan (paitsi kauhee vilu koko ajan + se alavatsakipu) niin en oikein osaa ajatella että mä mitään raskaana olen.. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Mulla alkoi kuopuksen kanssa kamalat liitoskivut pari viikkoa pahoinvoinnin loppumisen jälkeen. Ei ollut mitenkään kovin hehkeä odotusaika. Vaikka toisaalta henkisesti ajateltuna se oli tosi ihanaa aikaa... :) Ja lopputulos oli kaiken vaivan arvoinen - nyt kuopus on jo 4-vuotias pikkuneiti. <3

t. 3

ja nyt taas hyvin epäuskoinen olo. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni takana 2 raskautta, kummassakaan ei mitään alkuraskauden oireita. Kyllä oli epäuskoinen olo, kunnes liikkeet alkoivat tuntua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli tulin raskaaks marraskuun puolivälissä, ja joulukuun puolivälissä kun meillä oli pikkujoulujuhlat niin mä vaan istuin siinä ja yritin olla yrjöömättä. eli se siis alkoi jo jotain rv 6-7 paikkeilla. joten jos nyt on kaikki hyvin, niin tääkö mulla olis sitten taas odotettavissa? tänään ollu jo lievää kuvotusta.. -ap

Mulla alkoi kuopuksen kanssa kamalat liitoskivut pari viikkoa pahoinvoinnin loppumisen jälkeen. Ei ollut mitenkään kovin hehkeä odotusaika. Vaikka toisaalta henkisesti ajateltuna se oli tosi ihanaa aikaa... :) Ja lopputulos oli kaiken vaivan arvoinen - nyt kuopus on jo 4-vuotias pikkuneiti. <3

t. 3

mulla alkoi pahoinvointi hetimmiten hedelmöittymisen jälkeen yhdessä flunssan kanssa.. ja taas taitaa olla sama homma. ;) Toivottavasti ympärivuorokautinen kuvotus ei tällä kertaa kestä 13vko:a...

mutta kun kuopus jo 3v. niin eihän moisia enää muista. :) -ap

Vierailija:

Lainaus:

Yhtenä aamuna heräsin " kaameaan kankkuseen" siis sen tunteeseen ja olinkin sitten " kankkusessa" seuraavat 2 kk.

Itselläni takana 2 raskautta, kummassakaan ei mitään alkuraskauden oireita. Kyllä oli epäuskoinen olo, kunnes liikkeet alkoivat tuntua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat