mielipiteitä

Vierailija

Mitä mieltä olette nimestä Saana?

Ollaan ajateltu ihan muita nimiä tytölle, mutta nyt jostain tuli tämä Saana ja se tuntuu mukavalle nimelle. En tunne ketään Saanaa enkä ole koskaan kuullut nimestä mitään kommentteja eli mitä mieltä olette?

Mitä mielleyhtymiä tulee, hyviä ja huonoja puolia!

Kommentit (7)

Vierailija

Minä tiedän useamman Saanan ja nämä ihanat tytöt tulee ensin mieleen :). Ja Lappi tietysti ja Saana-tunturi. Hyvä nimi on, olisin voinut omallekin antaa, jos ei olisi jo sukulaisella käytössä.

Vierailija

hei! tunnen muutamia Saana-nimisiä tyttöjä/naisia. ajaton nimi!! mulle tulee vain hyviä, kauniita mielleyhtymiä! laittakaa ihmeessä!

Vierailija

mulla on ystävä jonka nimi on Saana. Tykkäsin nimestä heti kun kuulin! Hyvä valinta mun mielestä, ei liian yleinen eikä liian erikoinenkaan, helppo lausua myöskin, toisin kuin jotkut nimet joita nyt annetaan jotka saa miettimään mitä lapsi parka aikuiseksi kasvettuaan tekee jos matkustaa, menee ulkomaille.... Saana on ehdottomasti kaunis nimi!

Vierailija

Itelle tulee ensimmäisenä mieleen pohjoinen, Lappi ja Saana-tunturi (pohjoisen asukkeja, kun olen). Saanasta tulee mielikuva rauhallinen :) Ja Saaga/Saga on toinen...

-AJ-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat