Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aloitan nyt sitten uuden pinon, kun tuo aamulla Mansikka-Pirkon avaama pino ei aukea! Jotain kumman häikkää näillä sivuilla tosiaankin on!?! ÄRSYTTÄÄ!!!

Mulla on niiiin kovin ikävä teitä - näin sitä addiktoituu ; )

Laittakaa aamuiset kuulumiset tähän jos vaan muisttte ne. Itse en päässyt niitä lukemaan ollenkaan.

eart rv36+4

Kommentit (2)

Vierailija

Eilinen päivä menikin äitipolilla kun toissa iltana supisteli useamman tunnin ajan epäsäännöllisesti. Eilen aamuna oli neuvola-aika ja th teki supistelujen takia sit lähetteen polille. Lääkäri aikansa ultrasi ja teki sisätutkimuksen, pikkuisella kaikki ok, kohdunsuu sormelle auki ja pikkuinen on laskeutunut. Kovasti kehoitti lääkäri nyt lepäilemään mutta jos siitä huolimatta synnytys käynnistyy niin ei sitten estelläkkään. Itse toivon että pikkuinen vielä ainakin kaksi viikkoa jaksaisi olla kohdun suojissa, ja voihan olla että kuitenkin sitten lasketuajan kieppeillä joudun vielä käynnistykseen niinkuin ovat lupailleet jos itekseen ei ala tulemaan.

Liitokset ovat todella kipeät ja vauvan pää tuntuu pallona jalkojen välissä, inhottava kävellä pitkiä matkoja =( Hyvä kun kotona pääsee huoneesta toiseen.

Jep, nyt pitää juoda iltapäiväkaffet, hyviä vointeja kaikille!

Kauris ja pulla rv34+0

Vierailija

Olin niin innoissani, kun näin, että viestejä oli tullut paljon, mutta minäkään en päässyt niitä lukemaan. Kirjoitelkaa kiltit uudelleen, niin tiedän mitä teille kuuluu. Mullakin on ollut ihan paniikki, kun en ole päässyt teidän kanssanne turinoimaan ;) KAuheeta, miten sitä tulee riippuvaiseksi! Onko kaikki vielä kokonaisena vai onko joku jo jakaantunut?

Mulla olo on ihan ok, eli supistelut on lakanneet. Toisaalta nyt niitä sais tulla, mä en jaksa jos menee yli ajan. Nukkumisesta kun ei ole tullut mitään aikoihin. Edellispäivänä mursin vielä tehokkaana tyttönä vasemman ukkovarpaani, joten nyt könkkään eteenpäin ja kaikki luulee, etten mahani takia pysty edes kävelemään;) Vauva on edelleen mahassa jotenkin poikittain pää ylöspäin. Kääntöä en anna minäkään tehdä, koska istukka on edessä.

Muuten kaikki mukavasti, Prahassa asunto on valmiina ja omakin melkein myyty, kun nyt vain hoituisi homma hyvin loppuun asti. Ihana kesäinen ilma, väsyttää vain kovasti ja varpaan takia en voi kävelylle lähteä. MUssutan jätskiä sisällä.

HAleja teille kaikille pitkästä aikaa!

Selma

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat