Vierailija

Kun kohelletaan ja puhutaan pienellä lässyttävällä äänellä, kiljahdellaan, ollaan hämmästyneitä, tuijotetaan silmät levällään ja ollaan niin älyttömän suloisesti sekoboltseja että!

BB-Kadi käy hyvästä esimerkistä.

Tunnen tällaisia naisia muutamia tosielämässäkin ja oksu on tulla. Tekeydytään vielä todellistakin tyhmemmiksi, että nyt varmaan oltaisiin niin hemmetin söpöjä, että.

Ja esim. Kadilla on edes ulkomaalaistausta selittämässä, ettei tiedä (mukamas) kaikkia sanoja, mutta on näitäkin naisia, jotka sanoo sanoja lapsellisesti, se kun lisää suloa. Kuten siemeniä-siemeneitä jne.

Mä en vaan voi sietää sellaisia ihmisiä!

Sivut

Kommentit (32)

älyttömän tyhmiä että tarvitsevat itsetuntonsa pönkittämiseksi naisten nöyryyttämistä.

Onneksi oma mieheni on niin fiksu ja hyväitsetuntoinen, että kestää aidon naisen seuraa.

Laitan tähän esimerkkiä parista mun kaverista. Toisen tyyliä on kaikenlaiset urheilulliset suoralahkeiset college-housut, hupparit, urheilupuvut jne. Meikkiä ei juuri ollenkaan, tukka usein ponnarilla.

Toinen kaveri seuraa orjallisesti muotia, tukka ylivaalennettu (kera sotkuisten pidennyksien), aina sään salliessa mahdollisimman lyhyt hamonen päällä, korkokengät, tiukkoja paljastavia vaatteita noin yleensäkin.

Kummalla on ollu enemmän vientiä? Veikkaatte varmaan, että jälkimmäisennä? No, väärin!!! ;D

entistäkin tyttömäisempi ja suloisempi ja kikatella vähäsen ja olla kiinnostunut miehen kertomasta asiasta aivan kuin en olisi siitä koskaan kuullutkaan, vaikka todellisuudessa tietäisin siitä enemmän kuin mies :)

Tilannetajua! Riippuu aivan tarkoitusperistä. Tarkoitus pyhittää keinot :)

Hyvi harva nainen on OIKEASTI kikatteleva blondi, mutta kyllä niitäkin löytyy. Minä tekeydyn tarvittaessa söpöksi tytsyksi saadakseni sen mitä haluan. Tietysti se ei aina ole oikea rooli! Joskus on parempi olla hieman hyökkäävä ja etäisen arvokas. Joihinkin miehiin vetoaa enemmän haaste, mutta yllättävän monet innostuvat höpsöstä hieman avuttamasta naisesta jonka sankareita voivat olla.

" avuttomaks pieneks naiseks" ku esim autosta puhkee rengas ja on joku mies lähellä joka voi tehdä likasen työn mun puolesta. Jos ei sopivaa uhria löydy niin kiroon ja vaihdan itte renkaani.

naisellinen nainen.

Minun ei tarvitse esittää tyhmää saadakseni huomiota ja kokeakseni olevani nainen. Kokisin sen aika nöyryyttävänä. Elämäni miehet ovat olleet älykkäitä ja menestyviä miehiä, enkä usko että aviomiestäni olisi paljoa kiinnostanut joku aivoton kana.

Toivottavasti kovin moni nainen ei luule että naisellisuus=tyhmyys, tai tässä maailmassa saa aika kauan odottaa mitään tasa-arvoa.

Vierailija:

Lainaus:

Mua ärsyttää se, miten naiset vahtivat toistensa käyttäytymistä. Jos joku haluaa käyttäytyä kanamaisesti, miksi se jotain toista naista kaivelee? Vaikka se johonkin mieheen vetoaa, toiseen ei. Tarviiko sitä niin vatvoa?

Ja jollain tapaa me kaikki yritetään päästä tavoitteisiimme, joidenkin keinot ovat parempia kuin toisten:)

Ja nuo kikattelijat nimenomaan kusevat kaikkien naisten muroihin, eli kyllä siitä touhusta muutkin naiset kärsivät kun ääliömiehet leimaavat kaikki naiset kikattelijoiden kaltaisiksi idiooteiksi, joita ei voi/tarvitse ottaa vakavasti.

joskus se että heittäytyy naisellisen tyhmäksi jossain asiassa, joka miehen kuuluukin tietää paremmin, saa miehen tuntemaan itsensä tosi mieheksi ja ns pelastavaksi sankariksi.

näin on joskus hyvä toimia, tällä ei ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa, päinvastoin ;)

niin näillä lässyttävillä kikattelijoilla kyllä kävi säpinä ympärillä.

Onneksi kävi, koska sitten fiksut miehet jäi meille muille.

Itse en ole ollut koskaan kukkahametyyppiä. Jos pidin hametta, pidin mustaa minaria yms. Tukka oli musta ja pitkä. Mutta eniten käytin mustia, tiukkoja pillifarkkuja ja mustia paitoja. Olin aika suorasuinen myös, enkä paljon säästellyt sanojani.

Sehän kyllä oli tosi, että pillua multa ei tultu vonkaamaan, mutta hyviä juttukavereita sain ja paljon kavereita miehistä. Sänkyseuraakin löytyi ihan kiitettävästi kyllä, joten ilman en jäänyt.

Nyt vanhempana keski-ikäisenä naisena en edelleenkään ole mikään sössöttävä ja avuton nainen vaan renkaat vaihtuu autosta siinä missä miehelläkin. Miehelle on moni kaveri sanonut, että mistä löytää sellaisia naisia kuin minä olen. Että upean vaimon on mies löytänyt.

Että kyllä meillä muillakin kuin sössöttävillä kanoilla on ihan kivaa ollut nuorena ja on näin keski-iässäkin.

ei ole semmoinen nainen tyhmä, vaan nimeomaan ÄÄRETTÖMÄN VIISAS. :)

ja kokemusta löytyy ja paljon, kun miehet ihan älyttömän kiinnostuneita just sen takia, että niitä täytyy osta käsitelllä.

ja välillä vähän naurahdella pikkuvaimon höpsötyksille...

Vierailija:

Lainaus:

Ja jos olisikin niin ei miehet tosissaan voi olla niin tyhmiä että se menisi läpi. Ja eikö se jo hävettäisi itseäänkin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat