Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaus ja painonvartijat

Vierailija

Voiko painonvartijoiden pisteillä mennä läpi raskauden. Paljonko peruspisteisiin kuuluisi lisätä? Tarkoitus ei ole laihduttaa vaan pitää paino suurinpiirtein hanskassa. Aina on tullut reilu 20 kiloa ja nyt hirvittää kun alkupainokin on muutaman kilon enemmän kun ennen...

Olisi kiva jos saisin vinkkiä!

Kommentit (2)

Vierailija

Mä olen laskenut nyt tämän raskauden aikana pisteitä niin että olen syönyt 30p päivässä eli noin 1800kcal, nyt viikkoja on 32+6 ja painoa on tullut 10kg eli ihan hyvin se on kuitenkin noussut mutta turhat mässäilyt ja herkuttelut on pysyneet hyvin hanskassa ja olen syönyt muutamaa hairahdusta lukuunottamatta tosi terveellisesti. Neuvolastakin olen saanut siunauksen asialle.

Vierailija

Tietysti voit pojotella. Laske ekana paljonko pojoja, jos laihduttaisit. Sen jälkeen lisäät 5 pojoa. Sitten katsot viikottain painon. Jos laskee lisäät pari pojoa. Painoa ei tule pudottaa, mutta kyllä sitä kuuluu valvoa raskaanaolessakin. Terveellinen ruokavalio on sikiöllekin hyödyllistä. Ei raskaanaolevan tarvitse itseään lihottaa, niin kuin toisilla on semmoinen käsitys. Minulle lekuri sanoi, ettei ylipainoisen tarvitse lihota kuin korkeintaan 5kg raskauden aikana. Välttämättä ei kuulemma lainkaan. Ihan normaalin kokoinenkaan ei tarvitse kuin n. 6-9 kg lihota koko raskauden aikana.

Kannattaa pojottaa ja mielellään syö paljon hedelmiä ja rehuja!!! Nykyisin 0pojosia hedelmiä on paljon. Omenat, päärynät ym on lisätty.

Uusimmat

Suosituimmat