Ehkäisyä käyttävät kuumeilijat, onko muita?

Vierailija

Meillä on tilanne siis se että maaliskuussa ukko heltyi vauvalle viimein, mutta eteen tuli uusi ongelma, maaliskuussa jouduin sitten neuvolaan runsaan vuodon takia (30pvä) ja neuvolatäti meinasi että kierukka oireilee, samalla sitten sovittiin siitä poistosta jotta voistaisiin ruveta vauvaa yrittämään. Kierukkaa ei sitten mistään löytynytkään ja neuvolalääkärit olivat jo sitä mieltä että on poistunut kokonaan, kunnes se löytyi vatsaontelosta.

Nyt olen siis vastentahtoisella ehkäisyllä, kuukauden verran (sen lisäksi että olen kuukauden odottanut käytännön syistä) olen odottanut kutsua poistoon mutta sitä siirretään koko ajan.

Onko täällä muita ehkäsyä (harkinnan, pakon, epäröinnin) yms. takia käyttäviä kuumeilijoita?

Kommentit (1)

Vierailija

Kuullostipa hurjalta toi sun kierukan katoaminen!

Meillä käytetään ehkäisyä ihan "järkisyistä". Todennäköisesti kolmatta lasta aletaan toivomaan syksyllä, kun kuopuksemme täyttää vuoden. Mulle itselle on tärkeetä palautua edellisestä synnytyksestä ja raskausajasta vähintään toi vuosi, tokaa tosin yritettiin melkein esikoisen 2-v syntymäpäiville asti,kunnes tärppäsi, mikä kyllä lopulta on osoittaunu ihan hyväksi palautumisajaksi,mutten kuitenkaan uskalla ottaa riskiä, että jos odotetaan toisen lapsen 2-v synttäreille ja sitten vasta luovutaan ehkäisystä, niin että kauankohan sitten vielä tarvii odottaa että tärppäisi. Tässä kuitenkin ikääkin tulee lisää myös itselle koko ajan. Joten, jos vaan ei ukkokulta ala pistämään kapuloita rattaisiiin, muutama kuukausi tässä vielä ehkäisyä käytetään, vaikka vauvakuume onkin jo kova.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat