Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ekaluokkalaisen opettajalle lahjaksi? Mitä itse haluaisit?

Vierailija

kelliä koko kesän :-)

Kommentit (10)

Vierailija

on koriste-esineet tms pysyvät, kotiin tarkoitetut. Niissä kuulemma harvoin sisustusmaku kohtaa...

Hänestä parhaita lahjoja ovat olleet joulun aikaan suklaa ja viinipullot (kuluvat pois) ja keväällä parvekekukat tai vanhempien yhdessä keräämä lahjakortti, jolla hän voi hankkia jotain taatusti mieluisaa.

Vierailija

ei koriste esineitä tai huiveja yms....

Mausteet, yrtit, kukat ok? lahjakortti hieno mutta voi olla vähän liikaa....

Oma äiti on ope ja voi sitä lahjojen määrää!!! opelle tulee kyllä hyvä mieli jos vanhemmat muistaa mut ei sen lahjan tarvii olla mitään tajuttoman hienoa...

Vierailija

Ja sinulle, joka onnistut tappamaan orkideat, tässä ohjeet :): kastele vain kerran viikossa sillä tavalla, että laitat sen orkidean veteen n. 5-10 minuutiksi seisomaan sillä tavalla, että vesi ulottuu sitä "muoviruukkua" jonkun verran yli puolenvälin. Ne "karikkeet" mitä siinä orkidean pinnalla on, EI saa kastua! Tuolla tavalla kestää kuukausikaupalla!

Vierailija

Ei voi kauhean pieleen mennä, eikä jää nurkkiin pyörimään.

Orkidea on muuten maailman helppohoitoisin mutta en kuitenkaan orkideoita meinaa opeille viedä.

Vierailija

Lainaus:

kaikki tykkää orkideoista, tosin aika kallishan se on

No, minä en oikein tykkää, sillä olen allerginen monille kasveille ja saan tuoksuista päänsärkyä.

Uusimmat

Suosituimmat