Ystäviä pääkaupunkiseudulta!

Vierailija

Asun Vantaalla ja olen kahden pienen lapsen äiti. Perheestä löytyy mies, joka on paljon töissä.

Olen aika ujo ja minua kiinnostaa myös elämä kodin ulkopuolella; baarit jne....

Ois kiva tutustua muihin äiteihin, joita kiinnostaa muukin kuin perhe.

Kommentit (7)

Vierailija

Täällä myös yksi äiti kaipailee ystävää/ystäviä. Meillä on kaksi lasta, poika 6v. ja tyttö 1v8kk, asumme Espoossa. Täytin juuri viikko sitten 31v, mutta näytän 22v:lta :)

Ystävät ovat enemmän kuin tervetulleita ja ihan kaikenlaiseen menoon...myös baareihin :).

Ties vaikka saatais kasattua sellainen kiva kaveriporukka, eli kirjoitelkaa ihmeessä niin tutustutaan.

mintuska@hotmail.com

Vierailija

Vantaalta olen minäkin ja seura kyllä kelpaa, aina on tilaa vielä yhdelle joka......=D

Näin kesän kynnyksellä ois kiva käydä tsekkaamassa joskus terassillakin miten se maailma vielä makaa?

Laita viestiä ja kerro itsestäs jotain jos haluat tutustua paremmin: natiainen78@hotmail.com.

Aurinkoista kesää!!

Suski =)

Vierailija

Heips,

Olen 2-vuotiaan villiviikarin kolmekymppinen (kakskymppisen mielellä ;-)) äiti Helsingistä ja kaipaan myös seuraa kesäpiknikeille, uintireissuille ja muihin menoihin. Terasseille olis myös kiva päästä ja vaikka lavalle tanssiin!

Innostuin mahdollisuudesta kerätä äitiporukka josta löytyisi kaveria ja keräsin antamanne sähköpostiosoitteet listaksi. Laitan meilin teille kaikille ja jos haluatte listalta pois niin ilmoittakaa minulle niin poistan teidät. Ajattelin et sähköpostilla olis kiva aina huhuilla onko ketään innostunut lähtemään kaveriksi menoihin tai muuten tapaamaan.

Sähköpostini on destavida@live.com

Vierailija

Täällä olisi myös 28v. äiti (poikamme 1v.) asumme tällä hetkellä viikimäessä, mutta todennäköisesti muutto Leppävaaraan olisi syksyllä...Olisi tosi mukava tutustua uusiin ystäviin kun sellaisia ei tällä hetkellä ole ainakaan liikaa. Ja perheeseen kuuluu myös aviomieheni/isukki =)

Vierailija

täällä olisi vantaalta 3 alle eskari-ikäisen lapsen äiti.

meillä mies kanssa tekee välillä pitkää työviikkoa, joten seura olisi tarpeeseen :)

tosin aika perhekeskeistä tämä elämä vauva kanssa on tällä hetkellä, mutta jo puolen vuoden päästä voi helpommin lähteä ulkoilemaan yksinkin..

kirjoittelehan :)

katjulin@luukku.com B-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat