90-60-90 ihannemitat mahdottomat nykyaikana!

Vierailija

Siis rinta, vyötärö ja lantio. Mittasin just huvikseni vyötäröni ja tulos oli 95! Aika kamala luku ja ylipainoa onkin toki mulla noin 15-20 kg, mutta en silti ymmärrä miten kenenkään täysikasvuisen naisen vyötärö voisi olla tuon 60 cm. (no, ehkä se oli 50-luvulla korsettien aikaan)

Mittasin huvikseni vielä erittäin hoikan 3 v. poikani vyötärön, joka oli 56 cm! Että siitä vähän vertailupohjaa, miten kaponen tuo 60 cm vyötärö on...

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija:

Lainaus:

88cm-60cm-90cm ja pituus 172cm ja paino 52-53kg ja olen 34v/pari lasta joten on mahdollista

En mä ainakaan, vaikka itseasiassa näytän. 178cm 92-65-92 ja painoa 59kg

Mutta myös jumppaa. Vatsan pitää olla läskitön, jos meinaa saada sen 60 senttiseksi. Mulla OLI mitat 89-62-89, kun painoin alle 47 kg ja olin vakavasti alipainoinen. Ja läskiä ei ollut vatsassa. Sitä alemmas ehkä jollain huipputreenauksella kenties olisin yltänyt.

Nyt kahden lapsen jälkeen mitat ovat 90-67-90. Ja erittäin hoikka olen edelleen.

noi mitat taas 95-75-98

Joten kai se riippuu pituudestakin, olisin toooosi alipainoinen ennen kuin saavuttaisin noi ns ihannemitat (jotka on varmaan 165 senttisen ihanteet?)

Vierailija:

Lainaus:

En ole susanna sievinen ja en todellakaan näytä sellaiselta. Ja ihan tiedoksi jos sua kiinnostaa niin syön suklaata ihan joka päivä + 2 lämmintä ateriaa ja en ole ikinä laihduttanut.

En ole susanna sievinen ja en todellakaan näytä sellaiselta. Ja ihan tiedoksi jos sua kiinnostaa niin syön suklaata ihan joka päivä + 2 lämmintä ateriaa ja en ole ikinä laihduttanut.

kuin lantio, ja nimenomaan juuri rintakehä, mikään isorintainen en ole (pieni b-kuppi), ry 89cm vyöt n. 66 cm lantio 84cm.

Ja niinkuin joku sanoi, jos nyt alkaisin laihduttamaan (en ala, bmi nyt 17,9..) vyötäröäni 60 senttiseksi niin aivan varmasti pienenisivät myös nuo muut mitat, todennäköisesti vielä enemmän kuin vyötärö.

BMI:stä ja muista mittauksista sellainen hassu juttu, että bmi sanoo mun olevan alipainoinen, mutta se joku vyötärö-lantiosuhdemittaus käskee mun laihduttamaan :)

Vierailija:

Lainaus:

Joten kai se riippuu pituudestakin, olisin toooosi alipainoinen ennen kuin saavuttaisin noi ns ihannemitat (jotka on varmaan 165 senttisen ihanteet?)

Vierailija:

Lainaus:

BMI:stä ja muista mittauksista sellainen hassu juttu, että bmi sanoo mun olevan alipainoinen, mutta se joku vyötärö-lantiosuhdemittaus käskee mun laihduttamaan :)

En ole kuullutkaan.

Eivät varmasti koskaan ole ollut yleisiä mittoja. Monella on ihan luonnostaan lantio leveämpi kuin rintakehä. (Joillakin tietty toisinkin päin.) Minulla on ainakin lantio kymmenisen senttiä leveämpi kuin rintakehä, enkä usko, että siihen suhteeseen pahemmin vaikuttaisi mikään laihtuminen tai lihominen. Vyötärö on tosin reilut 70 cm, normaalipainoinen olen ja mielestäni ihan kohtuullisessa kunnossa, mutten mitenkään laiha.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat