90-60-90 ihannemitat mahdottomat nykyaikana!

Sivut

Kommentit (26)

Mikä se suomalainen uusi huippumalli Suvi jotain on? Se mallikoulun voittajatypy. Niin sen vyötärön ympärys oli jotain 58 cm, jossain tuolla mallitoimiston listoilla. Mä mittasin pari kk sitten meiän 4-v pojan vyötärön (on myös hoikka, n. 15 kg) ja muutaman sentin kaposempi oli hää...

Älä ole hölmö! Minä olen 90 70 95 ja vyötäröäni on aina kehuttu niin hoikaksi ja että muut ovat kateellisia, koska heillä on sellainen "pömppö". 70 ei ole suuri luku :)

\|¤

Se riippuu täysin vartalomallista. Itse olen harteikas ja tiimalasihtava. Aiemmin mitat olivat suurinpiirtein 92-60-88, mutta nyt kun on päästäny lihomaan tälläseks makkaraks niin 102-70-98. Varmaan omalta vartalomallilta onnistuisi pääsemään ihan 90-60-90 jos takapuolta treenaisi sillä suomalainen lättäperse:D mutta turhaa mittoihin katsoa sillä toiselle rasvaa menee rintoihin, toiselle vyötäröön ja kolmannelle reisiin.

Vierailija

Täällä 89-58-92, yksi lapsikin löytyy. Joten on se mahdollista. Monella kyllä mua nuoremmallakin on paljon paksumpi vyötärö vaikka olis muuten samaa pituutta ja pienikokoinen.

Vierailija

Itse olen 83/62/85, vuosi sitten vy oli 55. Ihan mahdollista. Eikä minusta edes niin kummalliset mitat. Olen lyhyt 162cm/48kg ja todella sirorakenteinen. Vaikka itse olet erimallinen, ei se tarkoita että olisi mahdotonta olla pienempikin. Tuskin edes kovin harvinaista.

Tuumiskelija

No itellä mitat 88~57~88 &ihan 24v aikuinen nainen olen. Ja vieläpä 165cm pitkä, etten mikään lyhytkään. Alipainoa kyllä on (paino vaihtelee 44~46kg), mutta se on mulle luontaista, en oo eläissäni laihduttanut. Joillain vain on tämmöinen kropan malli että istuvia vaatteita on hankala löytää...:D Ja yhden tyttären oon 22-vuotiaana pyöräyttänyt maailmaan, palauduin kyllä onneksi nopsaan ja helposti.

KylänAmazoni

Itselläni ei ole paljoa rasvaa ja olen lihaksikas nainen. Olkapääni ovat selvästi lantiotani leveämmät ja kroppani yleisilme monen mielestä "urheilullinen". Sikspäkki näkyy ja salilla sekä pitkillä lenkeillä tulee käytyä lähes päivittäin. Mittani ovat: pituus 165cm, paino 54kg, rinnanympärys 89cm (minulla on pienet silikonit jotka lisää mittaa. Otin kun liikuntaharrastus kuihdutti rinnat pois), vyötärö 65cm ja lantio 93cm. En mitenkään voisi kuvitella saavani vyötäröäni alle 65cm, koska luut ovat vastassa. Olen siis kai leveä, roteva ja isoluinen. Kaikille ei ole mahdollista saada tuota 90-60-90 ihannemitoitusta. Ei ainakaan minulle. Enkä ainakaan epäterveellistä elämäntapaa sen vuoksi aloita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat