Onko täällä ketään maisteria? Kuinka paljon tienaat?

Vierailija

Siis kiinnostaisi eniten yhteiskuntatieteiden ja kasvatustieteiden maisterit ja kuukausipalkka.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Parhaimmillaan olen tienannut 2800 euroa kuussa opettajan sijaisena, jossain toisessa pätkässä kouluttajana 2300, jossain 1900.

Pahoilla työttömyysalueilla on surkeastikin tienaavia maistereita, ja töitä ei välttämättä edes ole. Itse olisin todella tyytyväinen, jos saisin työn, jossa palkka olisi 2300 e / kk. Nyt haluan kuitenkin hoitaa pieniä lapsiani kotona.

Vierailija

Lisäksi tradenomeja tuntuu olevan pilvin pimein työmarkkinoilla, ja joillain aloilla kilpailu on veristä (tutuilta tradenomeilta olen kuullut).

Insinööreillä toki parempi tilanne. Oma mieheni (DI) tienaa reilusti yli 5000€ kuussa.

29

Vierailija

Lainaus:

ja tienaa jotain 4000-5000e... (käyn välillä sen poikamiesboxissa siivoomassa ja olen pari kertaa nähnyt tuon liksanauhan, kun mun pitää käydä yleensä sen postitkin läpi et mitkä säästetään ja mitä roskiin).

Vierailija

Hassu ajatus, että maisteriksi ei kannata lukea, kun katsoo tämän ketjun palkkoja. Maisterit tienaa 2000-4000 €, minusta komeita palkkoja, varsinkin kun itse en ole päivääkään opiskellut tulevan hyvän palkan takia. Elämässä on muitakin arvoja kuin raha.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat