Voi plääh - asiaa luokkakokouksen järkkäämisestä : /

Vierailija

Ajattelin, että olisi hauska tavata vanhoja opiskelukavereita kun valmistumisesta on jo 15 vuotta aikaa. Sain koottua melkein kaikkien yhteystiedot ja parin muun luokkakaverin kanssa lähetimme kaikille pyynnöt ottaa yhteytää. Oli kyllä tosi passiivista porukkaa. Kuusi tyyppiä on ollut aktiivisesti mukana ja osa on lähettänyt vain viestin tyyliin "kiva kun otitte yhteyttä. Mulla on kolme lasta ja asun omakotitalossa Vantaalla. Hyvää kesää" eli ei kiinnostusta ja osa ei siten ole vastannut mitään - ja meitä sentään oli 25 ihmistä. Mielestäni opiskeluaika oli hauska ja luokkamme oli mukava, vaikka olikin paljon erilaisia ihmisiä.

Onko nyt niin, että tällaisia ei enää nykyään järjestetä, onko ihmisillä niin kiire, ettei ehdi viettää yhtä iltaa opiskelukavereriden kanssa? Jotenkin harmittaa kun itse oli niin "innolla" järjestelemässä ja nyt huomaakin, ettei tällainen sitten kiinnostakaan ketään :/... Onko joku onnistunut paremmin??

Kommentit (6)

Vierailija

Jos joku ex-opiskelukaveri laittaisi vaan "pyynnön ottaa yhteyttä" niin mitä siihen sitten muuta voisi vastata kuin että täällä ollaan, heippa.

Vierailija

meidänkin opiskeluluokka oli varmaan mukava niiden aktiivien mielestä, jotka nykyään hösäävät tapaamisia. Mun mielestä ei ollut, enkä halua luokkakokouksia. olen yhteydessä niihin joihin haluan, en muihin.

Vierailija

Mä en mielestäni ole ollut opiskeluaikana mitenkään "aktiivinen" vaan enemmän sellanen sivusta seuraaja". Nyt kun olen ollut yhteydessä niihin muutamiin aktiivisiin joita pikkasen inhosin opiskeluaikana (kun niillä sitä virtaa riitti) niin olen huomannut, että he ovat muuttuneet, tai minä olen ja nyt tullaan ihan hyvin juttuun.

Muistakaa, että on ihan fiksua jos ilmoittaa että ei kiinnosta. Ei me järjestäjät sitten mietitä että menikö se viesti perille. Yhteystiedot on meillä kunnossa - ihmiset ei sitten viitsi vastailla. Sama ongelma taisi olla hänellä joka järkkäsi illallisjuhlat ja vaan pari tuli paikalle..(ketju parisen päivää sitten)

Vierailija

Viestiin laitettiin, että tarkoitus olisi vaihtaa kuulumisia ja suunnitella yhdessä tapaamista. Sähköpostilla asiaa hoidettiin. Olisiko pitänyt soittaa kaikille - itse en olisi ehtinyt, koska ne joille soitin puhuivat noin tunnin - puhelinlaskukin olisi ollut kaamea.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat