Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤ Kevään laihduttajat avoin painonpudotusryhmä VIIKKO 21¤¤

Vierailija

Testaan, tuleeko tämä tänne vai mihin tää menee. Nyt pääsin ekaa kertaa moneen päivään tähän osioon ja niin, että täällä näkyy otsikoita yms..

Mutta siis koitetaan laittaa pinoa pystyyn!

Mä olen nyt päättänyt aloittaa tän urakkani ihan alusta, syömiset, juomiset ja liikkuminen on ollut viime kuukausi sellaista, ettei ne kestä päivänvaloa =( ei ole napannut yhtään: väsyttää, paleltaa, ahdistaa ja kaikkea!

Lapset olleet nyt kipeinä ja synttäreitäkin ollaan juhlittu, että nyt on aika taas ryhdistäytyä ja ottaa itseä niskasta kiinni..

Mutta siis painoni oli eilen aamupalan jälkeen kylläkin 87kg, että kilo on ainakin tullut takaisin jo menetettyä painoa.. Aurinko paistaa, jospa lämpenisi ilmatkin vähän, räntää täällä on viikon ajan sadellut lähes päivittäin hrrr.. ja kohta on jo kesäkuu.. Juhannukseen asetettu tavoite tuskin minulla tulee tavoitettua, mutta ei se mitään, kattellaan..

mehiz ja nuhanenät =)

Kommentit (8)

Vierailija

saan ilmotettua oman painon

23.5 76.6kg

jos sitä pääsis sinne 75 joskus minkä tavotteen tein.

myöhemmin lisää, nyt nukkuu, kn lapset hiljnei ja ukko reissussa, hakee uusia sohvia mulle;)

Vierailija

Mulla ollut vähän lipsumista tässä laihdutushommassa... Paino onneksi pysynyt koko ajan alle 90kg, se raja ei saa enää paukkua.

Nyt on kunnon ryhtiliilkkeen paikka varsinkin kun me on tässä oikein kunnolla ruvettu kuumeilemaan kolmatta lasta. Mulla on jo varattuna kierukanpoisto kesäkuun alkupuolelle. Tavote onkin nyt saada mahd. paljon painoa tiputettua ennen raskautta, jos sellanen vielä meille suodaan.

Mutta nyt on pakko mennä siivoomaan keittiö, palaillaan.

Piqu

Vierailija

Oli "ihan vähän" ongelmia tämän palstan kanssa. Nyt vasta pääsin ekan kerran kirjautumaan tänne. Arvatkaa vaan minkälaiset vierotusoireet oli kun ei päässy kirjottelemaan... :)

Laihdutusrintamalla mullakin pahasti takapakkia. Syitä keksin helposti useitakin (lasten sairasteluista ja omista selkäongelmista miehen työkiireisiin ja lasten synttärijuhliin) mutta päällimmäisin syyllinen on tietysti VAUVAPALSTA: miten sitä nyt yhtäkkiä painoaan yksin tarkkailisi kun on tottunut olemaan teiän kanssanne kimpassa.

Paino tänään 23.5 69,7kg (eli jäi se sentään vieläkin alle seitsemänkympin!!!)

Ja Mimmonen mahtuu varmasti mukaan! Tervetuloa joukkoon. Eiköhän tässä taas ala päivitykset juosta viikottain.. Painon saa ilmoittaa minä päivänä haluaa, periaatteessa se kuuluisi tehdä kerran viikossa. Uusi pino aina viikottain ja siinä saa tarinoida kaikkea maan ja taivaan väliltä. Juhannukseen aikaa vielä kuukausi - siinä ajassahan ehtii tehdä ihmeitä...

Alkaako joku siihen, että kirjoteltais taas ainakin viikon tai parin ajan syömisiä ylös ja laitettais niitä tänne luettavaksi ja kommentoitavaksi?? Yksin en kehtaa :) mutta mulle se olis kyllä erittäin hyvä lisämotivaation väline. :x

Vierailija

minä nakkelen toimitusta posteilla että kun nää on jumissa nää sivut.

Mulla kans pitäs alottaa ihan alusta tää koko touhu, tähä 11kiloo jämähtänyt.

ei jotenni saa vaan aikaseksi koko touhuun innostua.

saa nähä, juhannuksena mun piti painaa 74, pääsenkö sinne ees.

mutta kokeillaampa taas saada pinoa pystyyn jos vaikka saatas kiloja karistetua.

Vierailija

Päätin tarttua itseä niskasta kiinni ja pudottaa painoa.

Päätin etten isompia vaatteita enää osta ja vanhat ei mahdu päälle, joten jotain on tehtävä.

Imetys ei tällä kerralla tiputtanutkaan painoa, päinvastoin.

Mitat tällä hetkellä 163cm/70kg eli BMI 26,3

Liikkumaan en juuri pääse, kun pitäisi tuota lapsilaumaa vetää perässä. Nyt parina iltana olen polkenut stepperillä ja tehnyt vatsalihasliikkeitä.

Tavoiteaikataulua en ole asettanut, kunhan nyt paino vain lähtisi tasaisesti laskemaan ja kadonnut vyötärökin löytyisi. Ensi syksynä olisi tarkoitus alkaa metsästämään uutta työpaikkaa, joten silloin olisi mukava olla muutamaa kokoa pienemmässä koossa. -10kg olisi tavoite.

Tsempataan toisiamme!

Vierailija

juu, mulla lipsunut ja PAHASTI laihis! Voisin hypätä remmiin ja aloittaa ihan alusta taas kerran..

Paino tällä hetkellä 85,6kg!! Punnaus päiväksi otan tän perjantain.

Tavoitteeksi -5kg välein:) Jos pääsis tonne 72kg niin ois mukava!! Saa pudota sen allekkin ;)

Tsemppiä meille kaikille urakkaan, joka on vaikea kuljettava ainaskin mulle herkkusuulle... :(

Tirppis

Vierailija

Ja löytyihän täältä meidän pino :D

Sama täällä eli passaan MEHIZIÄ! Vois kyllä alusta alottaa ku sitä repsahti ihan täysin ku en tännekkään päässy (hyvä syyttää näitä toimimattomia sivuja!! :DD)

Tässä jo vähän oottelen että voi tuon imetyksen lopettaa että pääsis tosi toimiin...ku en millään saa painoa pudottua ku tuota tissiä lupsuttaa niin maan perusteellisesti...Olen jo itelleni luvannut että kunnon rääkki alkaa heti ku tuo pikkumies päästää irti ja mun hormoonitoiminta joskus palautus normaaliksi..Tää mun "kova" liikkuminen on vain nostanut painoani ja antanu kamalan näläntunteen...eli mulla on nyt koko ajan nälkä! Ainoa toive on että tuo painonnousu olisi lihasta eikä läskiä....

Tässä alko tuoksahtamaan...pikkumies konttas tuohon vierelle ja nousi selvästi vihjailemaan että ois tavaraa tarjolla...

Kohti keveämpää tulevaisuutta!

nani

Uusimmat

Suosituimmat