***AMATSONI ALLIT VK 21***

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

Pituus: 166

Aloituspaino: 80 kg 2.1.

Vyötärö: 71

Lantio: 100

2.1. 80

9.1. 78,4

16.1. 76,6

23.1. 75,7

30.1. 74,5

6.2. 73,5

13.2 72.9

20.2 72.3

27.2 71.6

5.3. 71.1

12.3 70.9

19.3 69.9

26.3.70.8

2.4. 68,8

9.4. 68.3

16.4. 68.2

23.4. 67.7

30.4. 67.3

7.5. 67

14.5. 66.4

21.5. 66,1 kg eli 300 g pudotusta

Kokonaispudotus: 13,9 kg

Tässäpä taas tämä mun kunniarivistö...

Olin ihan varma, ettei pudotusta tähän päivään tule, mutta 300 g, onhan se parempi kun ei mitään tai sitten plussaa...

Toivottavasti nämä sivut nyt alkais toimimaan kunnolla, todella surkeeta kun välillä ei oo mitään viestejä jne.

Tulkaahan nyt muutkin kertomaan kuulumiset.

Mulle ei muuten mitään ihmeellistä, matkakuumetta pukkaa kun pe-iltana olis lähtö kaverin kanssa ruotsiin ja takaisin ma-aamuna.

Vierailija

Itse asiassa mitään salaisuutta ei ole, mutta tässä omat niksini:

- tein päätöksen jo syksyllä ja henkisesti ajattelin että joulun jälkeen aloitan, ja päätin NYT ONNISTUN TAI SITTEN JÄÄN AINA YLIPAINOISEKSI

- kerroin ystäville asian aika topakasti ja melkeinpä määräsin ne samaan puuhaan (olivat aina valitelleet ylipainoaan) - YSTÄVÄPIIRISSÄ KONTROLLI PELAA ja keskustelemme laihdutuksesta, ruuasta ym.

- aloitin melko rajusti eli ruokavalio kokonaan uusiksi ja liikunta mukaan (halusin tuloksia pian jotta motivaationi pysyy)

- olen aika totaalinen sitoutuja kun johonkin ryhdyn eli herkkupäiviä hyvin niukasti

- en ole koskaan ennen laihduttanut näin intensiivisesti (olen kyllä aloittanut, mutta parin päivän päästä luovuttanut)

- kerroin lähipiirille, jotta tietävät asiasta ja hehkuttelin jo valmiiksi tulevaa onnistumista ennen kuin paino edes juuri oli laskenut - näin minulla ei ollut takaporttia perääntyä - maine menee... =D

- ajattelin palkita aina itseäni kaikella muulla paitsi ruualla. Pieniä omia tavoitteita ja loistavia palkintoja, joita kohti oli ihana suunnata

- ajattelin, että jos en tykkää olla normaalipainoinen niin pääsen aina takaisin pullukaksi taas (olen ollut aina enemmän tai vähemmän ylipainoinen...) - haluan kokea kesän jolloin voin pukeutua toppeihin, tiukkoihin paitoihin, istuviin farkkuihin,,, (ilmeisesti neljänkympin kriisiä tulossa...)

- itselleni sopii tämmöinen tiukka rutistus... jos ajattelen tiputtavani 10 kg vuodessa niin HOH-HOIJAA.... laiskojen puhaa (anteeksi vain...)

- siis liikuntaa lisää ja ruokaremontti (jokainen tietää ne vähäkaloriset vaihtoehdot, eikös?) - OIKOTIETÄ ONNEEN EI OLE!

Jos vielä haluat kysyä jotain niin kysy rohkeasti!

Vierailija

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

3.viikon jälkeen 83,6 kg

4.viikon jälkeen 83 kg

5. viikon jälkeen 81,6 kg

6.viikon jälkeen 80,5 kg

7. viikon jälkeen 78,8 kg

8. viikon jälkeen 78,1 kg

9. viikon jälkeen 77,2 kg

10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)

11. viikon jälkeen 75,1 kg

12. viikon jälkeen 73,4 kg

13. viikon jälkeen 72,2 kg

14. viikon jälken 72,4 kg

15. viikon jälkeen 69,6 kg

16. viikon jälkeen 70 kg

17. viikon jälkeen 69,8 kg

18.viikon jälkeen 69,4 kg

19. viikon jälkeen 68,2 kg

20. viikon jälkeen 67,2 kg

21. viikon jälkeen 65,6 kg

Viikon pudotus 1,6 kg

Kokonaispudotus siis 23,4 kg

Tavoitetta jäljellä toukokuun loppuun 600 g !!!

MITÄS SANOTTE ALLIT?

Vierailija

Mulla paino edelleen 86-87kg. Mulla on menny totaalisesti hermot näihin sivuihin, ku on takunnu jatkuvasti ! Ja kesä alkoi, menot sen mukana. Mua ei taida paljon näkyä täällä. Oltiin just vkonloppu Vierumäellä ja nyt koko perhe vatsataudis kotona.. ho hoijaa.

parin vkon päästä Turkuun ja muumimaailmaan. Sit miehellä alkaa loma ja reissataan sit taas.. joten tässä tää sit meneekin tämä aika.

Meppikselle, Lapalepalle ja aae:lle onnea hyvistä tuloksista.

Vierailija

Olen itse tuolla sisunaisten puolella, mutta tulin vilkaisemaan teidän ketjuanne. Meppikselle onnittelut ihan uskomattoman hienosta tuloksesta. Mikä on salaisuutesi että olet onnistunut noin hyvin? Voisitko antaa jotain vinkkiä.

Vierailija

Tää ei oo enää todellista, Meppis kysyy, että mitäs sanotte, mutta mä olen aivan sanaton, mä en sano mitään...

No ei sentään, pakko on onnitella Meppis ja Aae järkyttävän hyvistä pudotuksista, miten te olette pystyneet tuohon, mä sain hädintuskin rutistettua tuon 300 grammaa, mutta muutamana päivänä on syömiset olleet vähän hakoteillä, pääosin kuitenkin ihan ruodussa.

Sä sitten tosiaan otit ja menit mun ohi, epäreilua. Nyt mulle tuli paineita, pakko päästä 65 kiloon ja kiriä Meppis kiinni. Sä et oo reilu kun tämmösen tempun teit.

Aae:lla myös megahyvä pudotus, jatkat vain samaan tahtiin niin hyvää tulee ja sähän jo kolkuttelet pian 80-kerhoon, ajattele ja hetki sitten taistelit pääsystä kaksilukuisten joukkoon. Niin se vaan putoaa kun haluaa, tosi hienoa:-)

T: Masentunut ja luuseri LapaLepa

Vierailija

Paino tippunut viime viikosta -1,8kg! Eli paino on nyt 94,7kg:)

Kokonaispudotus nyt yhteensä 12,3kg, jihuu!

En ole pahemmin jaksanut täällä käydä kirjoittelemassa/lukemassa, kun nää sivut on niin huonot!

AAE

Vierailija

Elikäs tänä iltana lähtö Tukholmaan, josta Upsalaan. Siellä yötä ja su-iltana laiva lähtee takaisin kohti kotia ja ma-aamuna sitten reippaana töihin.

Syömisiä en paljon ajatellut miettiä, mutta lenkkivaatteet pakkasin matkalaukkuun eli vakaa tarkoitus olisi mennä ainakin pari kertaa lenkille, niin se antaa sitten vähän anteeksi jos syöminen menee ranttaliksi. Yritän kyllä parhaani, tänä aamuna vaaka oli taas lähempänä tavoitetta, samalla kiloluvulla jo eli 65.9 kg oli tämän aamun saldo.

En millään haluaisi, että se ensi viikolla olisi taas muutaman kilon enemmän:-(

Matkaseurana mulla on melko tuhti ja tukeva kaveri, joka on epätoivoisesti yrittänyt monet kerrat laihduttaa siinä onnistumatta, joten ei parane lähteä sen houkutuksiin mukaan...

Vierailija

LapaLepalle... et ole luuseri... ;)

Minulla on kova rutistus menossa. Olen syönyt normaalit laihdutuspöperöt niinkuin ennenkin, mutta LIPSUNUT en ole piiruakaan - siinä salaisuus!

Minulla on niin kova draivi päällä. Crossi pyörii taas joskaan ei ihan päivittäin. Haluan pelivaraa kesään, jotta en ole ihan kalkkiviivoilla tuon 70 kg rajapyykin kanssa. Tosin en tiedä uskallanko millä tavalla palata pois tästä niukkuudesta kohti ylläpitoa...

Vaaka kai on takuuvarma seuralaiseni kesällä, mihin sitten taivallankin kesälomalla... B-)

Ehä tässä vielä siis tuo 65 kg saavutetaan... itse uskon ainakin... ja siitä se lähtee :x

Vierailija

Kiitti meppis! Niin se taitaa olla että ensimmäinen ja tärkein juttu on se että tekee päätöksen ja sen jälkeen sitten noudattaa sitä. Mulle tuntuu suurin ongelmakohta olevan se että ei ole aikaa lenkkeilyyn(itselle). Mies tekee pitkää päivää töissä ja meillä on pienet lapset. Pelkällä lenkkeilyllä en kilojani kyllä saa pois, mutta lenkkeily antaisi anteeksi pienet ylimääräiset syömiset ja pitäisi huolta siitä että lihaskunto pysyisi edes jossain kunnossa. Mutta kiitti vinkeistä ne antoi ajattelemisen aihetta :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat