HUHTIHIPUT -05 eka pino tällä puolella

Vierailija

Kun en löytänyt, niin ajattelin laittaa. Jos meitä vaikka täältä vielä löytyy...

Ja linkkiä myös, jos vaikka onnistuis (en oo varma kun on eka kerta kun yritän...): [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_...

Kommentit (5)

Vierailija

Pitkästä aikaa, sanotaanko että yli kolmen vuoden takaa, tulin käväsemään vauva-lehden nettisivuilla. Ja löysinpä tuolta alhaalta tällaisen ketjun ja ajattelin että pitäisikö jättää elonmerkkiä itsestäni. Vuonna -04/-05 olin jonkin verran mukana näissä Huhtihippusissa odotuspuolella mutta synnytyksen jälkeen aikani ei enää riittänyt palstailuun.

Eli tuolloin huhtikuussa meille syntyi poika, joka on nyt siis jo 3,5-vuotias. Ja kaikki on mennyt pojan kanssa hienosti. Meillä asustelee aika rauhallinen mutta sitäkin suulaampi kaveri. Kysymyksiä ja puhetta tulee niin paljon että välillä tekisi mieli käskeä pojan olla hiljaa ;-). Pahemmilta uhmakohtauksiltakin ollaan vältytty eli aika seesteinen kolmivuotias löytyy meiltä.

Mutta enpäs minä tämän enempää osaa kertoilla :-D.

Oikein hyvää jatkoa kaikille! :-)

Vierailija

kun kerrankin oon kirjautuneena...

Meillä voi nyt sanoa Jennan olevan täysin kuiva. 3 viikkoon ei olla vaippoja laitettu, yöt ja kauppareissut menee järjestään ilman vaippaa, eikä vahinkoja ole sattunut. Viikon päästä lauantaina kyllä harkitsen vaipan laittamista, kun ollaan menossa Wasalandiaan (miehen työpaikka maksaa sisäänpääsyn/laitemaksut) ja väkeä on sen verran, ettei vessaan välttämättä pääse heti kun on tarve.

Toinen hiljattain pois jätetty juttu on tuttipullo. Toisen jo piilotin ja toinen on hukassa jossain tämän sotkun keskellä likaisena. Kunhan löytyy, laitan koneeseen ja piilotan. =D Enää en anna, kun pitäisi pikkuveljeltäkin jättää pois. Tutti on sitten seuraavana listalla. Jos sais senkin pois ennen tammikuuta ja seuraavaa vauvelia, niin ei olisi enää vaatimassa takaisin, ehkä...

Meillä 8v ja 9v menee uimakouluun, olivat viime vuonnakin, mutta Jennaa en vielä laita, vaikka näytti 2005 syntyneille olevan oma ryhmä johon pääsee vanhemman kanssa. Mä taidan kyllä olla se, joka sen uimakoulun tarpeessa oikeasti olis, mä kun en osaa uida lainkaan. Pienempänä oli jotain klooriallergian tai jotain vastaavan tapaista enkä uinut kouluaikana ollenkaan. Ja kun kaikki uimakoulut oli uimahallissa, ei tullut käytyä yhdessäkään. Kahden vanhimman kanssa kävin pari kertaa uimahallissa, mutta mitäs siitä uimisesta olis tullut, kun oli vahdittavana 2 alle 4v, vaikka oli anoppi ja miehen sisko 7v poikansa kanssa mukana apuna.

Mutta tänään PITÄIS olla siivouspäivä, saas nähdä tuleeko siivottua yhtään mitään...

Äippä ja Jenna + poikasakki

Vierailija

onnistui se. :)

Taitaa osa porukasta olla jo siirtynyt muille palstoille, minä mukaan lukien, kun ei uutta pinoa ollut kukaan laittanut. Itsekin olen siirtymässä taas ahkeraksi odotus-puolen selaajaksi, perhe taas kasvaa vuoden vaihteen jälkeen, jos kaikki menee hyvin.

Mutta pitää jatkaa hommia. Niitä riittää nyt, kun pyykkikoneen tyhjäysputki hajosi lattian alla ja tiskikone teki tenän, eli nyt pitäis syntyneitä vuoria purkaa edes vähän...

Terveisiä kaikille!

Äippä ja Jenna + muut ja tulokas rv 6?

Vierailija

usein oon kytiksellä käyny että joko olis pinoa tällä puolen. Itse en sitten kuitenkaa oo saanu aikaseks pinkkaa aloitella..

Onnittelut Äipälle uudesta odotuksesta!

Mua vaivaa vauvakuume, mutta vielä en tahdo uudestaan raskaaksi, kun tuo kuopus on vasta 8kk. Ootellaan syksyyn, niin jos vaikka sitten tuo mieskin asialle lämpenis.. Vähän kyllä pelottaa koko ajatus kolmannesta, kun toi toisen lapsen perheeseen tulo oli jo mulle niin kamalan iso juttu, henkisesti siis.

Minkäs ikäisenä lapset muuten yleensä oppii uimaan? Joko 3-v:n voi laittaa uimakouluun vai onko vielä liian aikaista?

Itse oon oppinu omasta mielestäni tosi myöhään, vasta ensimmäisen luokan jälkeen eli olinkohan sitten 8-v..

E:llä on nyt joku "äitin poika" -vaihe. Etenkin silloin, kun mies on töissä niin äitin syliin tahtois tulla koko ajan ja tietenki just sillon, kun on pikkusiskon hoitohommat kesken.

Ja nyt on alkanu tulla jo vähän semmosta "menen äitin kanssa naimisiin" -tyyppistä juttua. :D Miehellä on nimittäin tapana joskus lausahtaa mulle hyväntahtoisesti "voi vaimo parkaa", kun mulla on pinna vähän kireällä tai meinaan alkaa kilahtelemaan jostain mitättömyyksistä kuten tiskeistä tms, niin nyt sitten E on myös alkanu tuota toistamaan. Yritinkin sitten eräs päivä selvittää, että "tiedätkös mikä se vaimo on? Mie oon tuon siun iskän vaimo ja sinun äiti",niin poitsu totes siihen että "no se on kyllä tyhmää!" :DDD

Tulkaapas kaikki kertoilemaan kuulumisia!

S ja E

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat