Vierailija

Aika viekas kettu, kaikki menee läpi noihin asukkeihin.

Kommentit (21)

harva niin tekee, yleensä ne vaan innostuu mokaileen samalla tavalla, tämä pätee moniin maahanmuuttajiin. Tunnen muutaman jotka ryyppää kuin suomalaiset joka viikonloppu.. yöks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä ainakin tiedän useita kymmeniä jotka oppineet suomen kielen erittäin nopeasti.

Vierailija:

Lainaus:

Luulenpa, että meistä suomalaisista ei kovinkaan moni oppisi yhtä hyvin vaikeaa vierasta kieltä jouduttuaan täysin ummikkona sitä opettelemaan.

Uskon, että farbod on aidosti sitä mitä on. Ja ihmeen hyvin on jaksanut noiden känniääliöiden seuraa kestää. Minä pidän hänestä kovasti, sympaattinen kaveri.

En yhtään ihmettele että sitä alkaa kyllästyttää niiden naamat ku vetävät siellä lärvit. Vois multakin tulla samanlaista tekstiä.

No sittenhän se on kaksinaamanen ja kiero, jos on oma itsensä.

Se on aina niin mukava kaikille ja pk-huoneessa haukkuu sitten muut.

Vaikka olen Faben kanssa samaa mieltä, että suurinosa muista on känniääliöitä, ei silti tulisi mieleenikään kehuskella olevani muita fiksumpi.

Fabe on olevinaan parempi kun muut.

Ja sen stund up-koomikon taidot... Ei taitais leipää olla pöydässä,jos olis tosta elanto kiinni.

Puhuu myös halventavasti naisista, en ymmärrä minkälainen tyttöystävä sitä kotona odottaa. Kiva tyttiksen kuunnella venäläishuora ym. naisseikkailu tarinoita.

Mulla löytyy ystävistäni juuri samankaltainen tyyppi ja sekin on lähtöisin ulkomailta. Niin avuliasta, rehellistä ja epäitsekästä ihmistä en ole koskaan tavannut. Antaa aina omistaan muille vaikka itsellään ei paljon mitään olisikaan. Antaa vaikka omat housunsa jalasta, jos joku vaan tarvitseen, oikeesti! Aina ottaa ruokaa viimesenä ja vaikka sanoo, että ei oo nälkä vaikka ei ois syönyt kokopäivänä mitään, että muille riittäisi syötävää enemmän jne jne esimerkkejä olisi lukuisia. Tuo on varmaan heidän kulttuuriinsa kuuluvaa käytöstä ja sieltä lähtöisin.

Tuo vain todellakin altistaa myös hyväksikäytölle, vaikka kuinka fiksu olisikin. Ystävääni on käytetty useamman kerran törkeästi hyväkseen, hän sen tiedostaa, mutta ei silti pysty luonnettaan muuttamaan. Monia tuhansia euroja on hävinnyt epärehellisille ihmisille jne.

" mä olen noita kaikkia viisaampi..." yms. haukkumisia.

Eikö se tajua että koko suomen kansa kuulee sen puheet sekä pk-huoneessa että pihalla yksin hölöttäessään ?

Jos olet ystävällinen, mukava, iloinen, auttavainen ja huomaavainen et ole aito. Sen sijaan, jos olet itsekäs, ahne, kiero, ja juoruat olet aito ihminen.

Joopa joo.

Sä joka sanoit Kadia aidoksi niin erittäin aito känniapina hän onkin. Todella outoa kuunnella ihmistä, " ettei koskaan tunne olevansa niin humalassa että pitäis lopettaa, lisää vaan!" Aivan selvää alkkisainesta! :( Ja sellasta sitten vielä toiset talossa joutuu babysittaamaan, haloo sivistystä peliin kiitos!

Ja Fabe varmasti koko porukan puolesta kun kännäävät kuin mitkäkin ja kyseessähän on koko kansalle näkyvä ohjelma. En tiedä, onko Fabessa omasta mielestäni voittaja-ainesta mutta on hän sentään selväpäisin kaikista.

En ole absolutisti.

Luulenpa, että meistä suomalaisista ei kovinkaan moni oppisi yhtä hyvin vaikeaa vierasta kieltä jouduttuaan täysin ummikkona sitä opettelemaan.

Uskon, että farbod on aidosti sitä mitä on. Ja ihmeen hyvin on jaksanut noiden känniääliöiden seuraa kestää. Minä pidän hänestä kovasti, sympaattinen kaveri.

mutta ehkä väärässä paikassa ja väärässä jengissä.

Hän ei ole ihan suomalainen eikä kyllä iranilainenkaan. Yrittää sitten siinä välissä omialla eväillään pärjätä. Hyvä tyyppi, mutta suomalaiset eivät ymmärrä muualta tulleita eikä Fabe oikein ymmärrä suomalaisia (alkoholin käyttöä mm ja vapaamielistä seksuaalisuutta, huomaa kommenteista) vaikka siis itsekkin on aika vapaamielinen. Mutta ehkä ainoita talossa olleista joka on saanut edes jonkinlaista kasvatusta.

Miten jollakin on muuten aikaa kytätä BB talon tapahtumia 24 t. vuorokaudessa?????

Mielestäni Farbod ei anna mitään.

Meillä 24/7 ja lähes koko ajan päällä ja ei fabe on siellä kyllä ´näkymätön´, ei mitään ideaa koko tyypissä tuolla.

Ihmeelliset jutut sillä ja käytös outoa talossa. Kiero.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat