Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niiiiiin kateellinen teille, joilla jo on vauva sylissänne!

Vierailija

Minulla vasta viikkoja 28 ja pitkä matka vielä, enkä jaksaisi enää odottaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Näin keskosen äitinä myös hieman särähtää korvaan että ikäänkuin toivotaan vauvan jo tulevan, ennen aikojaan...

Oikein mukavaa loppuraskautta, ja toivon sinulle vielä monta raskausviikkoa lisää!! :)

Vierailija

Sitten kun vauva syntyy niin aika jotenkin vääristyy ja ei mene kuin yks hujaus ja se vauva on jo käynyt eskarin ja menossa syksyllä kouluun :)))))

...niin mulle kävi...... nyyh, mihin se vauva katosi....

Vierailija

Ja toisaalta olisi joskus niin ihanaa mennä vain omilla ehdoillaan, eikä aina lasten ehdoilla. Mutta kyllä tämä tästä, kun katras vähän vanhenee ja itsenäistyy.

Vierailija

ja lapsia meillä on neljä.

Välillä huonon päivän sattuessa aika tuntuu niin tuskastuttavan pitkältä ja junnaavalta, lapset ei opi mitään, äiti ei osaa mitään jne.

Mutta on se niin hujaus kun ollaan jo niin vanhoja että lapset muuttaa pois kotoa, tätä aikaa ei saa takaisin, ja kukaan ei vanhempana kadu ku oli niitä lapsia ja ELÄMÄÄ niiden kanssa.

Vierailija

Meillä on reilu 2v,kohta5v ja reilu6v lapset......ja sitä neljättä nyt tähä kaipailen....

raskausaika on tosi ihanaa,vaikkakin niitä närästyksiä,jatkuvaa wc:ssä laukkomista ja muita inhotuksia ei olekaan ikävä.....mut ne kaikki ihanat asia esim.vauva potkii ja pyörii masussa......niitä on mahottoman ikävä,ja sit sitä vauva-aikaa.....mmmm....voi ku ens keväänä se ois sit mahollista.....

Vierailija

Kolmas tulossa rv 22. Aika menee ihan liian nopeasti! Pitäisin tän ihanan vauvamahan vaikka kuinka pitkään. RASKAUSAIKA ON MAHTAVAA!!!

Uusimmat

Suosituimmat