Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petän miestäni kahden kanssa.

Vierailija

Mieheni lähti vuosi sitten töihin toiselle paikkakunnalle, minun mielipiteestäni välittämättä. Olin silloin vielä kotiäiti mutta aloitin opiskelun syksyllä. Opiskelu tuntui hyvältä, uusi ammatti tulee olemaan juuri minun alaani. Sain paljon uusia ystäviä ja en enää ollut niin "riippuvainen" miehestäni.

On kuitenkin rankkaa selvitä yksin lasten, kodin ja opiskelun kanssa. Olen katkera miehelleni joka käy kotona vain viikonloppuisin eikä silloinkaan juurikaan näytä kaivanneen minun ja lasten seuraa. Hän ei ole kertaakaan auttanut minua vaikkapa hoitamalla lapsia jotta voisin tehdä kotitenttiä tms. Onneksi olen kuitenkin saanut kaiken suoritettua kiitettävin arvosanoin. Riitelemme mieheni kanssa joka viikonloppu..

Mutta.... Talven aikana aloin enemmän liikkua ystävien kanssa. Ulkonäköni muuttui, olen nyt fyysisesti hyvässä kunnossa liikuntaharrastuksen takia, olen oikeastaan aika hyvännäköinen muutenkin nyt. Tapasin uusia ihmisiä ja tapasin myös miehen. Meillä on suhde. En ole rakastunut häneen, ainakaan vielä, ihastunut kylläkin. Hän tietää että olen naimisissa mutta ei lapsista. Tapasin myös erään naisen joka on ihastunut minuun. Hän on aina ollut kiinnostunut vain naisista. Ja nyt tuntuu että jollain tapaa minäkin olen ihastunut häneen, ainakin haluan häntä.

Olen saanut tähän mennessä pyöritettyä tätä sekavaa kuviota, nyt tuntuu että pää hajoaa. En saa kunnolla nukuttua, välillä tuntuu että kuljen kuin sumussa. Tällä hetkellä hengittäminenkin tuntuu vaikealta.

Tapailen edelleen tätä miesystävääni, ja nyt myös naista. Hänen kanssaan en ole vielä mennyt sänkyyn kuitenkaan vaikka olettaisin että niin tulen tekemään.

Toisaalta tekisi mieleni vain lopettaa kaikki suhteet ja niistä haaveilut, ajatus tuntuu helpottavalta. Toisaalta taas en osaa päästää irti.

Oli vähän helpottavaa kirjoittaa tänne enkä oletakaan että kaikki edes uskoisivat minua. Mutta tälläistä elämää elän ja tuntuu että tarvitsen apua. En vain tiedä mitä ja mistä.

Kommentit (11)

Vierailija

Nyt sä yrität ratkoa parisuhteen ongelmia väärällä tavalla. On selvä, että toisella paikkakunnalla asuminen koettelee suhdetta, mutta sen sijaan, että olisit ryhtynyt parantamaan suhdetta puolisoosi, hankit ulkpuolisen suhteen parantaaksesi omaa oloasi edes hetkellisesti.

Pidemmän päälle moinen ei käy, tiedät sen itsekin. Nyt ei auta kun ottaa ongelmat puheeksi puolison kanssa ja katsoa miten eteen päin. Joko päätätte jatkaa yhdessä ja hoidatte ongelmaanne tai lähdette eri suuntiin. Pettämisestä ei mun mielestä kannata puolisolle kertoa.

Vierailija

Vaan haen jotain tunnetta, haluan olla ihastunut ja että tunteisiini vastataan.

Mutta vastaus kysymykseesi, rakastan miestäni (jos sitä nyt voi rakkaudeksi kutsua kun teen tälläistä)..

Vierailija

muuttaa toiselle paikkakunnalle.. itse en olisi tuollaiseen ratkaisuun lähtenyt, jotenkin oltaisiin neuvoteltu... aina sanotaan että ero parantaa rakkauttaa.. pöh ja pöh, mulle yksi vanha mies sanoi kerran surullisesti, ja muistan sen aina, ero erottaa. ja näin se on (ainakin useimmissa tapauksissa)...

sä nyt ratkot tätä tilannetta vähän huonosti kyllä sen varmaan itsekin tajuat. ite ehkä kertoisinkin miehelle suoraan tilanteesta ja siitä sitten päättäsitte mihin lähdette.

Vierailija

Minulla oli myös tosi paljon ongelmia aviomieheni kanssa. Niin paljon, että suunnittelin eroa. Arki ei tuntunut toimivan ollenkaan. Silloin tapasin miehen, joka huomioi minua. Oli kiinnostunut minusta. Tunsin itseni naiseksi, tärkeäksi ja seksikkääksi. Sain toiselta mieheltä huomiota, jota en koskaan saanut mieheltäni. Rakastuin tuohon toiseen mieheen ja hän minuun. Suunnittelimme jatkuvasti eroa puolisoistamme ja uutta elämää yhdessä... Meillä molemmilla on myös lapsia avioliitoissamme. Meillä oli myös seksisuhde. Tämä kaksoiselämä oli tietysti hyvin raskasta ja kuluttavaaa. Sitten oma avioimieheni tajusi, että ero tulee jos asiat eivät muutu. Hän muuttui ja alkoi kohdella minua hyvin. Toisen miehen kanssa päätimme koittaa parantaa omia avioliittojamme ja päätimme, että katsomme "vanhat" suhteemme ensin loppuun ja jos ei suju niin sitten mietimme yhteiseloa jos molemmat haluavat erota. Edelleen olemme yhteyksissä. Talvella päädyimme sänkyynkin... Tilanne on hankala ja kaksipiippuinen edelleen. Mutta jotenkin se auttoi kun päätimme elää elämää eteenpäin ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tulleessaan. Edelleenkään en tiedä mitä tapahtuu ja luultavasti rakastan tätä toista miestä edelleen. Omaakin miestä kohtaa on taas tullut tunteita. Saa nähdä mitä tapahtuu...

En osaa antaa sinulle mitään neuvoja. Anna itsellesi aikaa. Ehkä asiat selviävät itsestään. Kannattaisi kuitenkin puhua miehellesi niin kauan, että hän todella tajuaa, että asiat eivät ole hyvin ja että et ole onnellinen.

Vierailija

sillä itsellänikin on ollut kiemuraisia ihmissuhteita menneisyydessä.

Petin miestäni useiden miesten kanssa ja myös yhden naisen. Tämä naiskokeilu oli mielenkiintoinen ja erilainen mutta jäi kokeiluksi koska miehen kanssa rakastelu on minun juttuni vaikka tyydytetyksi tulen molemmin tavoin.

Oma parisuhteeni oli ontunut jo vuosia kun aloin nämä seksiseikkailut muiden miesten kanssa ja niitä oli kymmeniä. Yllätys yllätys miehen kanssa seksi oli oikein tyydyttävää ja siitä ei puuttunut mitään mutta ilmeisesti olin niin kyltymätön ettei mikään tuntunut riittävän.

Mitä enemmän rakastelin sitä enemmän halusin. Tunnesiteitä en näihin panosuhteisiin solminut.

Muutaman vuoden jaksoin tätä kunnes pelko kärähtämisestä kävi ylivoimaiseksi sietää ja erosin miehestäni joka oli tunnetusti mustasukkainen. Pelko sai eropäätöksen syntymään ja eron totetumaan.

Uskon että ex-mieheni on autuaan tietämätön näistä seikkailuistani edelleen.

Olen tyytyväinen eropäätökseeni ja se oli oikea ratkaisu.

Nykyisin minulla ei ole juurikaan seksielämää, minusta on tullut tiukkapipo joka ennemmin tuomitsee kuin hyväksyy irtosuhteet.

En tiedä miten sinua voisin auttaa, voin sanoa että sinun kuuluu kulkea elämänpolkusi omalla tavallasi ei muiden pakottamana.

Itse elin villeinä vuosinani hetkessä miettimättä enempää jälkiseurauksia.

Vierailija

Niin kuin sinullakin, minulla ja miehelläni seksielämä edelleen toimii vaikka muuten meneekin huonosti.

En oikeastaan hae fyysistä tyydytystä suhteistani vaan jotain muuta. Kai haluan tuntea olevani elossa ja että joku pitää minusta, haluaa minua.

Mutta ei kai tämä näinkään voi jatkua..

Vierailija

Miehelleni en halua enkä voi kertoa. Siitä ei olisi kenellekkään mitään hyötyä. Niin kovasti toivon että voisin olla taas vaimo jolla on mies, kaikki olis tuttua mutta turvallista..

Onhan uusissa suhteissa oma viehätyksensä mutta ne kuluttaa loppuun hyvin nopeesti.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat