Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekee kaksivuorotyötä, mutta ei hyväksy minun iltavuorojani??

Vierailija

sanoo että mun pitäis ettiä toinen työ jossa ei olisi iltavuoroja!

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllähän se onnistuu, että molemmat tekee vuorotyötä. Meillä mies myös marisi kun hain töitä (ravintola-ala), että "sulle kyllä sopisi paremmin sellaienn 8-16 työ". No, nyt on molemmilla vuorotyö; mies tekee keskeyytämätöntä kolmivuoroa ja minulla on päivä- ja yövuoroja. 3-4 pvä/vko.

Lapset on päiväkodilla vuorohoidossa. Yöt ovat tarvittaessa mummolassa, josta aamulla viedään hoitoon. Tässä kuussa olleet 7 päivää hoidossa.

Vierailija

Jos molemmat vanhemmat tekevät vuorotyötä, on lasten hoito aika vaativaa. Vuoropäiväkoteja/pph on aika vaikea löytää, ja toisinaan lapset joutuvat olemaan niissä "koko" ajan pitkiä aikoja, toisaalta jos pitkiä vapaita vanhemmilla, niin saavat lapset sitten vastavuoroisesti olla monta päivää, jopa 1-2 viikkoa putkeen poiskin.

Vierailija

Se kai se syy on että joutuis lapsia hoitamaan. tai että nähtäis liian harvoin.

kysyin mieheltä että tekeehän hänkin iltavuoroja, että miksi minä en voisi, niin vastaus oli vaan että en minäkään niitä mielelläni tee ja kun on vaan pakko.

mutta niin on mullakin jos en ihan alaa vaihtais, eikä ole muuta koulutusta, tai kokemusta. ja mielummin minäkin aamua tekisin!!

T:ap

Uusimmat

Suosituimmat