Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ärsyttää parisuhteen hoitaminen?

Vierailija

Siis musta se koko käsite on jotenkin äärimmäisen raivostuttava! Tietenkin suhteen eteen täytyy tehdä töitä, mutta ei kai varmaan koko aikaa! Mun mies on vissiin lukenu salaa jotain parisuhteen hoito-opasta kun se puhuu koko ajan siitä, miten meidän "aikuista" parisuhdetta täytyy hoitaa ja miten "aikuiselle" parisuhteelle on niin tärkeää romantiikka ja intiimit hetket. Mulla menee hermo!

Inhoan muuten koko käsitettä "aikuinen" parisuhde. Tai sitten olen vain itse viallinen:D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jotenkin tuntuu että nyt ei osata enää olla aidosti ja luonnollisesti parisuhteessa... on kaksi aikuista ihmistä joilla on omat elämät sekä yhteinen aikuinen parisuhde. Ja tätä yhteistä täytyy sit hoitamalla hoitaa kun se jää muun elämän jalkoihin.

Minusta parisuhde on se että nauttii sen toisen kanssa olla ja elää, ei tarvitse paketein, kukin ja kullan kera todistella tunteitaan... tai järkätä yhteistä aikaa ja se yhteinen aika täytyy sit viettämällä viettää jossain keski-euroopassa elämyksiä keräten.

Minulle riittää ihan hyvin iltatee kahden kesken...

Vierailija

Ainakaan mun mielestä. Ei kumpikaan olla mitenkään yltiöromanttisia ihmisiä. Musta se on jotenkin liikaa yrittämistä, jos parisuhteessa ei romantiikka säily ilman hirveää vaivannäköä, niin tuskin se on sen arvoista sitten. Tai en tiedä.Käsittääkseni siis tää tutun tuttuni ja mieheni käyttää tätä käsitettä kuvaamaan parisuhdetta, joka on vakava ja sen eteen ollaan valmiita näkemään vaivaa eri lailla kuin johonkin teinisuhteisiin tai seksisuhteisiin. Uskoisin.

Mä kirjoitin jo äsken samantapaisen viestin mut se ei tullu sinne=(

Lainaus:

Suhteestanne siis puuttuu romantiikka?

Vierailija

kuvatessaan omaa, täydellistä parisuhdettaan:D Sitten se on ollut enemmän sellainen läppä meidän kaveriporukassa ja mun miehen kans mut nyt se on alkanut hokemaan sitä aktiivisesti=)

ap

Vierailija

teemme näin ja näin ja näin ei ainakaan tuo sitä romantiikkaa lisää. Tulee liian tarkoitushakuinen ja tekemällä tehty olo... Rennosti vaan. Enkä kyllä tajua, että jos teillä ei ole lapsia eikä erityisen stressaavaa elämäntilannetta, että mikä on sen romantiikan este ja miksi sitä varten pitää ihan erityisiä tilaisuuksia rakentaa.

OIetko muuten koskaan kysynyt ap mieheltäsi, mitä hän romantiikalla tarkoittaa? Mun miehelle se liittyy kyllä seksin saamiseen, siis että ensin illallinen, sitten esileikki ja sitten itse asiaan.

Vierailija

Siis ainakaan mun mielestä. Me ei kumpikaan olla mitään yltiöromanttisia ihmisiä. Jotenkin musta se on sellaista liikaa yrittämistä. Että jos tieten tahtoen täytyy erikseen JÄRJESTÄÄ romantiikkaa, niin musta se ei ole hyvä asia. En sitten tiedä.

Siis uskoakseni tämä tutun tuttuni ja varmaan miehenikin viittaa sillä aikuisella parisuhteella siihen, että se on vakavaa ja sellaista, jonka eteen nähdään vaivaa.. tms.

Lainaus:

Suhteestanne siis puuttuu romantiikka?

Vierailija

No, minä en viihdy ikuisuuksia miehen kainalossa tai huokaile ravintolaillallisten perään. Viimeksi kun olimme ulkona syömässä, mies oli niin syventynyt ruokaansa ettei puhunut mitään koko aikana (kun kysyin, miksi on hiljainen, hymyili vaan ja pyysi anteeksi että halusi nauttia ruoasta!). Ja jos esim. leffaa katsellessa meille tulee juteltavaa, se on yleensä jotain not-so-relevant, mies saattaa kesken hyväön kohdan vaikka revetä nauruun ihan siksi että muisti jotain hauskaa. On tässä vuosien aikana kuvitelmat karisseet itse kultakin ;).

Vierailija

miten "aikuisen parisuhteen hoitamiseen kuuluu romantiikka". On varmasti mahdollista tehdä romantiikastakin suorittamista, vähän niin kuin pakollinen kotityö muiden kotitöiden joukkoon...

Sinänsä olen kyllä samaa mieltä että parisuhdetta pitäisi myös hoitaa, mutta kieltämättä valitsisin mieluummin vähän enemmän yhteistä tekemistä ja vähän vähemmän asian hokemista, mikäli se oli se mitä ap tarkoitti.

Vierailija

jotain uutta korrektiutta, että otetaan huomioon ne pedofiilitkin ja niiden parisuhteet.

No joo, mautonta mutta eihän sitä nykyään enää tiedä. :P

Vierailija

Ja siis nähty vain silloin tällöin. Ja silloinkin kun molemmat ollaan kotona, niin mä teen hirvittävästi töitä. Siis normipäivätyö on todella vaativa ja sen lisäksi viimeistelen tutkintoani.[

i]teemme näin ja näin ja näin ei ainakaan tuo sitä romantiikkaa lisää. Tulee liian tarkoitushakuinen ja tekemällä tehty olo... Rennosti vaan. Enkä kyllä tajua, että jos teillä ei ole lapsia eikä erityisen stressaavaa elämäntilannetta, että mikä on sen romantiikan este ja miksi sitä varten pitää ihan erityisiä tilaisuuksia rakentaa.

OIetko muuten koskaan kysynyt ap mieheltäsi, mitä hän romantiikalla tarkoittaa? Mun miehelle se liittyy kyllä seksin saamiseen, siis että ensin illallinen, sitten esileikki ja sitten itse asiaan.

[/quote]

Vierailija

Yleensä (seuraa typerä yleistys) naiset on niitä jotka vahtii parisuhteen tilaa ylihysteerisesti ja jos mies ottaa asian puheeksi niin sitten on jo jostain isosta asiasta kyse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat