Jos sinulla olisi tilillä rahaa 1000e ja seuraava palkkapäivä olisi kolmen viikon päästä,

Vierailija

niin pärjäistkö loistavasti/hyvin/kiikun kaakun/vai et laisinkaan seuraavat kolme viikoa. Olettaen, että laskut olisi jo tuosta summasta maksettu :)

Tuolla summalla pitäisi hankkia perheelle ruuat, vaatteet, bensa yms tarpeellinen.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Jos "laskut" on maksettu niin eihän siihen nyt paljon enää maksettavaa jääkään.

En mä muutenkaan osta joka kuussa esim. vaatteita.

Vierailija

Noin 200e/vko pitää olla että ei tule tiukkaa. Tosin silloin ei voisi ostaa ylimääräistä kuten vaatetta. Mutta ruokaan ym välttämättömään tuo kyllä riittää. Meitä on 2 aikuista, taapero ja pikkuvauva (joka ei vielä syö kuin tissiä). Tosin bensaan ei mene paljoa rahaa koska meillä ei kuljeta autolla läheskään päivittäin (mies kulkee työmatkat julkisilla ja itse olen kotona).

Vierailija

yleensä meillä laulellaan "tili tuli, tili meni joku välistä sen veti, kuka perkele rahan jäljet tunnistaa....)

Mut silti on pärjätty ja ollaan onnellisia

Vierailija

näillä bensan hinnoilla käy jo työssäkäynti kalliiksi n. 170e/vko eli aika paljon jo kk. Miehen diesel kulut päälle n. 100 e/vko. Ei julkisia liikenneyhteyksiä. Joudutaan maksaa itse työmatkamma emmekä voi kättää valtion tukemia edullisia matkoja(julkisia) Ruokaakin ilmeisesti täytyisi ostaa koko perheelle 6h, lapset jo isompia eli myös syövät enemmän. Lääkekuluja ei voi välttää

Vierailija

esim. bensaan meillä ei mene yhtään, kun kuljetaan pyörällä. Tosin säästöjä löytyy kymmeniä tuhansia, eikä lainaa ole. Mutta ei minua oikeastaan edes haittaisi vaikka ne kaikki säästötkin häviäsi. Ei ole mitään suunnitelmia eikä tarpeita, tai oikeastaan haaveilen mökistä Espoossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat