Miksi minulle naurettiin ravintolassa??

Vierailija

En ole käynyt kymmeneen vuoteen baarissa ja tilasin sinisen enkelin, jolloin baarimikko tuijotti minua kuin mielisairasta ja vieruskaverit repesivät räkäiseen nauruun. Voisiko joku sanoa miksi? Lopulta sain drinkin eikä se maistunut yhtään samalle mille vuosikymmen sitten. :(

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

ei sinistä enkeliä eikä muita. Baarimikot on jotain keskenkasvuisiä märkäkorvia ilman mitään koulutusta. Just osaavat kaljaa laskee ja siideriin jäitä laitaa.

Vierailija

Varmaan sama baarimikko asialla

Lainaus:

Brittimieheni yritti tilata lasin valkoviiniä yhdessä pubissa Treella, suomeksi ;D, ja baarimikko alkoi kaatamaan maitoa ja vodkaa!! lasiin... Luuli, että se halusi valkovenäläisen tai jotain??? Kyllä se minusta enemmän kuulosti valkoviiniltä kuin valkovenäläiseltä tms.

Vierailija

Varmaan sama baarimikko asialla.

Lainaus:

Brittimieheni yritti tilata lasin valkoviiniä yhdessä pubissa Treella, suomeksi ;D, ja baarimikko alkoi kaatamaan maitoa ja vodkaa!! lasiin... Luuli, että se halusi valkovenäläisen tai jotain??? Kyllä se minusta enemmän kuulosti valkoviiniltä kuin valkovenäläiseltä tms.

Vierailija

muodissa enää? Kyllä minä ainakin kaksi vuotta sitten join sellaisia (ja huom. ei nollaa kakkosen perässä) ja hyvältä maistui. Olivat vielä tarjouksessa eräässä Helsingin baarissa.

Kertokaapa, te arvon drinkkimuodin asiantuntijat, mitä nykyään pitää tilata, että pysyy muodin harjalla?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat