Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tekis mieli osallistua idolsiin

Vierailija

Mutta pelkään että nauretaan pihalle:)

Missähän vois laulaa niin että sais kysyttyä puolueettoman mielipiteen onko edes hyvä lauluääni:) Karaokebaarin yleisöön en luottais ihan äkkiä;)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

on ihan ihmeissään "pääsinkö mä jatkoon"

Ja ne jotka hylätään, sanovat "mulle on aina sanottu et mä osaan laulaa. sä et tiedä mistään mitään"

Vierailija

Suurin osahan on niitä jotka menee kun "Mummo on joskus sanonut et mie laulan hyvin..."

Onko sulla yhtään musiikin ammattilaista tuttavapiirissä, musiikinopettajaa tai kuorojohtajaa tms? Sellainen varmaan osaisi arvioida lauluääntä.

Vierailija

niin ota se ihmeessä ja mene. ei ketään sitä tiedä että olet yhden juonut.

ei yhdesyä nyt missään kännissä tai ehdes hiprakassa ole.

Vierailija

ap:llä ja itsekin harrastanut pianon soittoa koko peruskoulun ajan. Tosin en enää nykyään kun pianot on niin himputin kalliita. Kuorossa en kyllä laula ja perheeltä en lähtis kysymään mielipidettä kun sehän ei ole puolueeton..:)

Vierailija

Movetronin päivi ja kotiteollisuuden hynynen ovat kehuneet ääntä.....

mulle noi kehut ainaki riittää et uskon ettei ääni ole ihan järisyttävän kauhee=)=)

mut en vaan uskalla tuomareiden eteen.

Karaokea kyllä uskallan laulaa,ku oon ottanu yhen rentouttavan sidukan....sit ei etes jännitä....mut ois aika kauheeta mennä itolssiin pienessä maistissa=)=)=)

Vierailija

Ja sit ne jotka hylätään, suuttuvat ja sanovat "mä en välitä sun mielipiteestä, mulle sanottu et osaan laulaa"

Vierailija

Ja sit ne jotka hylätään, sanovat "mulle aina sanottu et mä osaan laulaa, sä et tiedä mitään"

Vierailija

siis idolssiin...mut oon sen verta ujo et saattais ruveta ääni särppäämään ku menee tuomareiden eteen.

Ääni on kyl hyvä,mut olen vain niiiiiiinnnnn saakutin ujo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat