Auttaisiko masislääkitys jatkuvaan kiukkuisuuteen ja huonoihin hermoihin?

Vierailija

Olen jatkuvasti pahalla päällä, huudan lapsille ja haastan riitaa miehen kanssa. Asiat on paremmin kuin hyvin, en tunne itseäni mitenkään masentuneeksi, eikä minulla ole mitään erityistä syytä olla pahalla tuulella. Olisiko masennuslääkkeistä apua tällaisessa tilanteessa?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Testautappas kilpirauhasarvosi, TSH ja T4V ainakin. Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa juuri oireitasi ja liudan muita. Tutustu: kilpirauhas piste info.

Vierailija

Joo, mutta ihan oikeasti mä kärsin tästä tilanteesta jo itse. En ymmärrä miten voin aina olla niin tyytymätön vaikka kaikki on ihan kunnossa! Olen yrittänyt opetella positiivista asennetta ja joka aamu päätän, että tänään olen kiva kaikille, enkä hermostu mistään, mutta ei onnistu. Tuntuu että mun hermoissa on jotain vikaa :( Pelkään että mies ottaa kohta eron ja että lapset saavat traumoja.

Mikä olisi sitten sellainen rauhoittava luontaistuote? Voisin vaikka kokeilla, tuskin tämä tästä ainakaan pahenee... Ap

Vierailija

Arrrrgggghhhh!!!

Ja ei tarvii sanoa, että puhukaa neuvolassa, ne säikähtää kun avaat suusi siellä, alkavat kasata papereita pinoon, siistiä pöytää eivätkä enää uskalla katsoa sinua ja kysyvät vain että noh, pärjäätkö kuitenki? ..no jooo, enköhän..

Puhuin jopa neuvola lääkärille ja sillä vain nousi hymy naamalle ja juteltiin hetki, sitten sekin kysyi, tuntuuko että kuitenkin pärjäät? No ei ku muuten vain tässä puhun!!! Haloo!

Minulla on Mirtatsapiinia nyt ja en tiedä, hermot on yhä kyllä tiukilla.. ei ainakaan siihen auta tämä..

Vierailija

Mulla on ihan samanlainen olotila. Mulla tosin on syynä liian monta lasta liian tiheällä aikavälillä huonosti nukuttuna. Olen itse pähkäillyt, että niin kauan kun ymmärrän itse tilanteeni ja tiedän suurinpiirtein mistä se johtuu, pärjäilen ilman lääkitystä. Jaksamisia!

Vierailija

Joo, mutta ihan oikeasti mä kärsin tästä tilanteesta jo itse. En ymmärrä miten voin aina olla niin tyytymätön vaikka kaikki on ihan kunnossa! Olen yrittänyt opetella positiivista asennetta ja joka aamu päätän, että tänään olen kiva kaikille, enkä hermostu mistään, mutta ei onnistu. Tuntuu että mun hermoissa on jotain vikaa :( Pelkään että mies ottaa kohta eron ja että lapset saavat traumoja.

Mikä olisi sitten sellainen rauhoittava luontaistuote? Voisin vaikka kokeilla, tuskin tämä tästä ainakaan pahenee... Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat