Mitä lapselle päälle hautajaisiin?

Vierailija

KÄykö 3v. tytölle sellainen viininpunainen mekko? Se on sellaista niinkuin silkkikangasta. Entäs voisiko siihen laittaa valkoisen neuletakin päälle? Olen yrittänyt kaupoista etsiä tummia vaatteita, mutta ei niitä oikein löydy tähän aikaan vuodesta.

Poikavauvalle olen ajatellut siistejä farkkuja ja sellaista tummansinistä/valkoista ruutukauluspaitaa. Hirveen vaikeata löytää sopivia hautajaisvaatteita lapsille.

Mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija

Meillä oli 3- vuotiaalla tytöllä pari viikkoa sitten tummansininen liivimekko ( tämän yhden mallin löysin Stockmannilta), valkoinen paita ja valkoiset sukkahousut. vauvalla valkoinen pitkähihainen kaulusbody ja tummansininen slipoveri ja tummanharmaat samettihousut..

Vierailija

Omalle lapselleni (vajaa 2v silloin) piti mummoni hautajaisiin laittaa ruskeat housut ja tummemman vihreä neulepusero. Tarkoitus oli kiertää kaupat ja ostaa jotain siistimpää, mutta just viikko ennen hautajaisia sairastui pahaan mahatautiin, joutu osastolle, josta päästiin pois päivä ennen hautajaisia. Onneksi oli kuitenkin niin hyvin toipunut että päästiin kirkkoon ja muistotilaisuuteen, minusta kun on tärkeää että lapset pienestä pitäen näkevät elämän molemmat ääripäät.

Vierailija

ja laita vaikka mustat sukkahousut. Ei mun mielestä lapsetkaan saa ihan missä tahansa vaatteissa hautajaisissa olla, se on kuitenkin surujuhla.

Vierailija

Minusta lapsen ei tarvitse olla mustissa tai edes kovin tummissa vaatteissa hautajaisissa, pääasia on että vaatteet ovat siistit ja vähän juhlavammat kuin arkivaatteet. Noin pienelle ei varmaan edes löydy tummia vaatteita, mustista puhumattakaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat