Liitoskivuista

Vierailija

Rv 21 menossa ja liitoskivut alkaneet vaivata. Helpottaako tämä vielä jossain vaiheessa vai näillä kivuilla ja kenties pahemmilla mennään loppuun asti? Oisko jotain vinkkejä vielä millä helpottaa näitä vai onko vaan kärsittävä..

Kommentit (4)

Vierailija

Kokeile tukivyötä jos särkyä on selässä. Mut noihin häpyliitoksen kipuihin ei auta ku synnytys sit joskus.

Jos liitoskipuja oli ekas raskaudes niin aikaisemmin ne tulevat toisessa raskaudessa. Sille ei vaan voi mitään.

Vierailija

kahdessa raskaudessa noin rv 35:lla. Toivon siis on. Synnytykset rv 40+:lla. Mies auttoi minua kääntämään kylkeäkin ennenkuin kivut helpottivat=)

Vierailija

En viitsi panadolia ottaa, ainakaan vielä.. Tuskin edes auttaa kovin. Esikoista odotin ja muistelen että olisi tulleet vasta aika lopussa nämä kivut. Olen nyt ollut jo kaksi viikkoa saikulla supistusten takia ja ensi viikolla olisi tarkoitus palata töihin (jos lääkäri antaa luvan). Kohta olen sitten saikulla näiden liitoskipujen kanssa. Äh, miten musta tuntuu että esikoisen odotus meni helpommin.

Vierailija

Ei niihin juuri mikään auta. Yrittää välttää asentoja, jossa kipua tuntee. Yöksi kannattaa laittaa satiiniyöpuku päälle, että kääntyminen helpottuu. Vaivaan voi syödä myös panadolia mutta se ei vättämättä edes auta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat