Ulkomaaalisten perässä juoksevat teinitytöt

Vierailija

olen erään järjestön aktiivijäsen ja meillä on ongelmana tälläset teinit jotka hakeutuvat kaikenlaisiin järjestöihin jäseniksi ja päämääränään että pääsevät sitäkautta tekemisiin uolkomaalaisten miesten kanssa ja ihmettelen miksei vanhemmat katso vähän paremmin näiden tyttöjen perään. Kommentteja..

Kommentit (5)

Vierailija

ovat noin 17v. eikä heille suomalaiset pojat kuulema kelpaa, vieläpä nuorena pitäisi päästä kuulema naimisiin jonkun ihanan pikisilmän kanssa. Ihmettelen kuinka vanhemmat eivät katso lastensa perään, tarjoavat itseään hyväksikäytettäväksi.

ap

Vierailija

Eurooppalaisia, usalaisia, latinoja? Vai onko kyseessä mahanmuuttajat/afrikkalaistaustaiset mamut, joilla on kolme perhettä Suomessa ja Afrikassa toiset kolme ja lapsia siellä sun täällä?

Vierailija

En mä ymmärrä miten noitten tyttöjen touhu eroaa niistä, jotka juoksevat suomalaispoikien perässä. Vai kauhistelisitko silloinkin: noille ei kelpaa kuin suomipojat, pakko olla jotain vialla? Teinit on teinejä, ja jotkut jatkaa miesten metsästystä vanhempanakin. Toisten mielestä ulkkarit on eksoottisia, toiset pysyy niistä kaukana... Ennakkoluuloja on kaikilla. Mäkin halusin 18 v. saksalaisen poikakaverin, kun mun mielestä se aksentti oli niin seksikäs =D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat