Armoton väsymys...

Vierailija

Huhhei...Nyt mennään rv26 ja jo pari viikkoa olen potenut armotonta väsyä.Työt jaksaa fyysisesti jollain tapaa tehtyä mutta tuntuu etten koskaan saa nukuttua tarpeeksi.Aamuisin alkaa olla vaikeaa päästä ylös ja silmät tuntuu painavilta koko päivän...:( Jos otan päiväunet on siitä seurauksena myöhäinen unen tulo illalla vaikka kuinka väsyttäisi.

Nyt kun oli vapaa päivä ja ajattelin kokeilla meneekö kovin myöhälle, heräsin 2 päivällä ja olisin jatkanut vieläkin ellen olisi pakottautunut katsomaan kelloa...=/

Mahtaisiko tämä johtua sikiön kovasta kasvuvaiheesta?

On massukin alkanut jo näkyä ulkopuolisillekin vaatteiden läpi...:)

Kommentit (3)

Vierailija

Menossa myös rv26 ja väsyttää niin vietävästi. Eilen menin kymmenrltä nukkumaan ja aamulla nousin kymmeneltä, mutta silti ihan tuhottaman väsynyt. Mietin että oliskohan uni jotenkin levotonta, kun alkaa mulla ainakin olla maha jo sen verran iso, että on tiellä....

Ja viikonloppuna sitten taas heräsin jo viideltä aamuyöllä enkä millään saanut unenpäästä kiinni enää, vaikka väsyttikin ihan kunnolla. Ja mulla ei yleensä ikinä ole ollut ongelmia nukkua aamulla pitkään.

Odotan vaan koska alkaa närästys;)

Vierailija

Mulla on toki ollu noi unet alusta asti tosi levottomia ja toden tuntusia, nyt voi kyllä vaikuttaa osittain tuo mahakin jo kun ei enää voikaan maata niin mahallaan kuin ennen.Selälläänkään ei oikein ole hyvä nukkua kun se reistailee muutenkin... :|

Jos koittais saada ittensä taas syömään noita vitamiineja kun vähän jostain syystä jääny... :8} ja jos ei auta niin ehkä pitää kattella sitä rautakuuria.Hg on kyllä ollu ihan ok. Verenpaine aika matala...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat