Vierailija

Minun ex halusi aina tarkistaa siteestä, että oli varmasti menkat kun sanoin!

Sivut

Kommentit (125)

Pitkä tukka oli pakkomielle vaikka latvat mureni, ei saanut tasailla. Ylpeili ettei ollut käynyt leikkauttamassa tukkaansa sitten lapsuusaikojen ja sen kyllä huomasi. Ihasteli salaa hiirenhäntäänsä ja heilautteli ja keikautteli päätään kuin naiset shampoomainoksissa jotta hiukset " hulmusivat" .

Yks ärsyttävimmistä oli myös se että baarista lähdettäessä seuraavaan paikka piti AINA mennä kuselle jonnekin kulman taakse, ei voinut kusta pubin/ravintolan vessassa.

Piti myös ikivanhoja risaisia vaatteita jotka oli niiiiiin rock -olleet joskus vuonna 1 ja 2 Samoin piti 10 v. takaisen ex-naisensa paitoja, luuli etten tajunnut miksi jotain risapuseroa 20 v. takaa saanut heittää pois....

Eli ei ihme jos oli on mun ex!

Vierailija:

Lainaus:

ex käveli kuin olisi paskaa kainaloissa (kädet levällään)

syynä oli, että hän luuli olevansa tosi lihaksikas (ei ollu) ja näyttävänsä tuolla kävelytyylillä vielä lihaksikkaammalta. näytti vaan hassulta.

...

Mun mies kävelee myös kodin ulkopuolella tuolla lailla. Kotona on ihan oma itsensä. Se on ärsyttävää!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän tollotteli työttömänä (isin rahoilla), mutta jatkuvasti puhui siitä, miten siistiä se sitten on, kun hän voi käydä töissä vaikka 2 päivänä viikossa muutaman tunnin ajan. Eli tässä exässä oudoin piirre oli ehdottomasti epärealistisuus! Toivottavasti ei pääse tj:ksi koskaan, menee siinä isin firma turhaan konkkaan..

Toinen outo tapa oli se, että jos olin exän luona kylässä, niin hän ei koskaan tarjonnut mulle mitään. Siis saattoi itse syödä leipää ja ranskalaisia mun edessä, mutta koskaan ei kysynyt, että haluaisinko minäkin jotain. Yleensä sitten join vain vettä.. ilmankos olin niin hoikka silloin.

Ja näitä piirteitä löytyy paljon.

Mentiin kihloihin, minun piti kiittää ja ylistää häntä. *häh*

Joi mehua ja purskautti ne minun päälle *yök*

Roikkui kokoajan kiinni. Ei antanut omaa rauhaa

Herätti kesken unien, ei halunnut olla yksin

Repi minulta paidan päältä. Paita hajos.

Nuoli meikit naamalta. *yöööööökkkkk*

Joi niin paljon et ei muusta väliä.

Luuli et elän pelkällä karkilla. Ei osannut ostaa ruokaa..

Ei tiskannut ikinä. Ei imuroinut.

Ajoi kännissä autolla

Kuvitteli olevansa maailman paras rakastaja. *just joo*

Ja kun jätin... Maailman loppu. Kuulema on vieläkin täys kusipää naisia kohtaan.

Mut onneks on ex ja sellaisena pysyy. Säälin niitä naisia jotka ovat häneen törmänneet.

halusi aina että otan suihin milloin missäkin, kuulemma ihanan tuhmaa. Joo, minustakin, mutta kun esinahan alla aina ihan kamalat juustot jo muutamassa tunnissa ja se haju, öööööörks.....

Sitten olin estoinen ja pöpökammoinen...

Onko nyt jo jättänyt rauhaan? Inhottavia tollaset mielisairaat takiaiset..

Mun EX haisteli aina rannettaan, siis kokoajan nenä kiinni siinä. Siinä on kuulema hyvä haju kun kuolaa siihen, sairasta. *REPS KOPS*

" saanko mennä sun vessaan kakkoshädälle" ?

Haloo!!! : ) Ja oli vielä ihan tosissaan!

Varmaan sai ikuiset traumat kun yöllä kerran päästin niin kovat ilmat pellolle, että herättiin molemmat.

Noh, terkkuja vaan. Ihan hyvä tyyppi olit, mutta aika outo kaiken kaikkiaan : )

Mun yks exä tahtoi harrastaa seksiä mun tissien väliin..yök. Ja yksi vielä kaukaisempi exä oli niin mustis etten olisi saanut käydä koulua. Tuli aina koulun lähettyville kyttäämään etten vaan tee mitään välitunnilla.. niinkun esim. juttele miespuolisen kanssa.. voi surkeeta.

Vierailija:

Lainaus:

ex-poikaystävässäni oli se, että sillä roikkui aina pieniä vessapaperitollosia liimaantuneena perskarvoissa. Ne eivät lähteneet suihkussakaan pois! Yritin viedä sitä kesällä järveen uimaat että ne poistuisivat, mutta ei tullut. Se oli jotain niin kamalaa enkä kehdannut siitä aina huomauttaa.

Muuten kyllä oli tarkka hygieniastaan.

Mutta kädet jäi pesemättä. Kerrankin rupesi laittamaan ruokaa heti vessäkäynnin jälkeen, oli ihan pakko sanoa että, " peseppä hei kätesi" .

Kovin kauan en hänen kanssaan ollut, ja joo, syy eroomme oli toi käsijuttu, mutta ei se muutenkaan mitään suurta rakkautta ollut.

mutta outo oli, että nauroi aina ääneen kun sai orgasmin. Pahastui ja itki " afrikan lapsia" kun en jaksanut syödä ravintolassa ruokaa loppuun. Kysyin pitäisikö seuraavalla kerralla pyytää sitten pienempi annos ja vastaus oli, että " mielellään" . Huh huh.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat