Ihan kamala päivä!!

Vierailija

Danja: voit varmaan mennä vuotavana gynelle, mutta soita ja kysy onko sillä merkistystä...

Sain tänään tulokset, tai en ihan kaikkia, mutta melkein. Elikkäs: kilpirauhaset ok, maitohormooni ok, testostrenonitulokset vielä kestää ja viimeiseksi en ole ovuloinut ainakaan viime viikon maanahtaihin mennessä, jolloin siis jo kp 24. Sain kaiken tämän tietää keskellä työpäivää ja arvatkaa oliko loppupäivä kidutusta! Itketti ihan hulluna ja piti vaan purra hammasta. Päiväkahvilla repesin ja purskahdin siinä itkuun. Selitä siinä sit kaikille mikä on. Yks työkaveri vähän tietää tilanteesta ja sekin melkein itki kun huomas mut. No, onneks ulkona paisto aurinko ja pystyin lopun päivää piilottelemaan aurinkolasien takana. Olen siis lto ja pitihän mun vanhemmat kohdata vielä iltapäivällä...

Kotimatka menikin sit sumupilven läpi katsellessa ja repesin totaalisesti kun näin mieheni. Se yritti saada selvää mun sepostuksesta. No, mies sitten kaiveli netistä lapsettomuuspolien numeroita=) Tuli mulle kertomaan ettei se ole vaarallista jos en ovuloi. Raukka oli googlettanu ja selvittäny asiaa kun mä en pystynyt selittämään. Nyt se varmaan tietää hoidoista enemmän ku mä.

Mä luulin että kun niistä verikokeista löytyy jotain häikkää, niin sit helpottaa. Siis oletin, et sit osataan ainakin hoitaa ja homma alkaa pyörimään. Ja niinhän se taitaa ollakin. Mutta silti tuntui siltä et maailma kaatuu päälle ja mä en ikinä saa omaa lasta!! Kamala tunne. Lääkäri kyllä sanoi että clomeilla todennäköisesti olis apua. Nyt mun pitää vielä huomenna käydä verikokeessa ja katsotaan olenko ovuloinut sen edellisen kokeen jälkeen. Vaikkakin sen olisi epätodennäköistä. Lääkäri haluaa sen kuitenkin vielä varmistaa, koska limathan mulla tuli loppuviikosta. Eli odottelu jatkuu... Yksityiselle tiemme käy! Ajan varaan heti kun menkat alkaa, koska alkukiertoon olis nyt tähdättävä. Tällähetkellä en osaa sanoa millon menkat alkaa, joten ei voi varata sitä aikaa vielä....

Sekavaa, sekavaa!! Irish

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat