Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka usein käyt ravintolassa syömässä? Käytkö ystävien, puolison vai perheen kanssa?

Vierailija

Millaisia ravintoloita suositte? Onko jotain lempipaikkaa? Miten paljon olette valmiita käyttämään rahaa ulkona syömiseen?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Useimmiten (aika hassua oikeastaan) käyn lasten kanssa ilman miestä. Olen jonkin verran päivisin kotona ja aina ei huvita tehdä ruokaa... Silloin käymme yleensä edullisissa lounaspaikoissa tai ammattikoulun ravintolassa.

Joskus käydään koko perhe tai minä käyn kavereiden kanssa. Varsinkin kaveriporukalla tulee tuhlattua vähän enemmänkin, n. 30e. Miehen kanssa kahden mennään äärimmäisen harvoin.

Vierailija

olen käynyt nepalilaisessa. Oli muuten herkkua!

Riisiä, tomaattikermapohjainen kanakastike ja muutamaa dippikastiketta ja lämmintä naan-leipää. Suosittelen!

Vierailija

Käyn kerran tai kaksi kuussa itsekseni, jos on ollut rankat treenit. Silloin suosin lähiravintolaa jossa saa runsaan lounaan. 2-3 x käydään perheen kanssa jossain lähipitseriassa tai Rossossa tms. Ystävän kanssa käyn muutaman kerran vuodessa esim. jouluostosten tai teatterin yhteydessä.

Vierailija

Yleensä käyn miesystäväni kanssa viikonloppuna lounaalla. Kavereiden ja lasten kanssa käydään harvemmin, mutta aika usein kuitenkin.

Vierailija

Lounashinnalla voimme käydä perheen kanssa syömässä parikin kertaa viikossa, mutta sitten voi olla kuukauden taukokin. Eli riippuu siitä, milloin se nälkä iskee.

Kunnon ravintolassa miehen kanssa kaksistaan käymme todella harvoin. Se johtuu siitä, että minä teen niin hyvää ruokaa :-). Ihan oikeesti - teen parempaa ruokaa kuin moni ravintola ja viinikin on kotona moninkertaisesti halvempaa. Tietty onhan se elämys päästä taivaallista hyvää ruokaa syömään. Mutta sitä tapahtuu niin harvoin...

Suosikkipaikkojamme on etniset ravintolat.

Vierailija

Minä käyn ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Kaksi kolmasosaa kerroista on miehen kanssa, yksi kolmasosa ystävän tai ystävien kera.

Oma suosikkini on texmex-ravintolat, mistä saa kunnon pihvejä, joten niissä tulee käytyä eniten. Punaviiniä juon aina ravintolassa, ja usein syödään pitkän kaavan kautta, kun on kerran ulos lähdetty.

Suosin keskihintaisia ravintoloita, joissa kolme ruokalajia ja pari lasia viiniä saa alle 40:llä eurolla.

Vierailija

lähinnä myös s-etu paikoissa. Normaalisti syödään ihan pizzaa, koska lasten kanssa käymme, ja he pizzaa aina odottavat saavansa. Ittekkään en osaa oiken muuta tilata, ja muut ruoat tuntuvat olevan hirveän kalliita.

Vierailija

eri kokoonpanoilla.

Käydään usein kahdestaan juuri päivällisellä, kun anoppi lapsenvahtina, koska ei erityisesti kiinnosta mennä baariin

Vierailija

riippuu tilanteesta. Käydään eri kokoonpanoissa perheen kesken, usein kun ollaan jossain reissussa niin syödään ulkona, joskus lähdetään ihan asiasta tehden syömään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat