Neljännestä haaveilevat..? Onko teitä?

Vierailija

Minä täälä haaveilen neljännestä, vaikkakin on ehkäisy käytössä (hormonikierukka). Lapset syntyneet -00,-02 ja- 06 ja todellakin neljännen haluaisin!!

Mulla on vaan "pieni" ongelma, mies. se ei halua enää lapsia, ei halunnut edes aluksi kolmatta..oli vahinko =) Olen kyllä aina sanonut että haluan enemmän lapsia... koituukohan joskus haitaksi jos nyt antasin periksi (?) eli alan murehtimaan "menetettyä".... En tiedä, todella vaikea juttu. Mielipiteitä kaivataan! :8}

Kommentit (3)

Vierailija

Vois olla mun näppikseltä lähtöisin. Paitsi että meillä lapset -02, -04 ja -06. Eikä meidän kolmonen ole ollut vahinko, mutta miehen suostuttelua siihen kyllä tarvittiin. Itse siis haaveilen neljännestä, mies ei. Välillä kyllä on sanonut että olishan se vauva ihana ja kyllä tässä vielä yksi menisi, mutta sitten vetää aina sanansa takasin. Viimeisen keskustelumme jälkeen en enää jaksa edes uskoa että meillä vielä joskus vauva olisi, niin varmalta mies vaikutti :-( Ja silti vaan täällä pyörin itseäni kiusaamassa...

Itse olin aiemmin neliapiloiden pinossa, mutta kun miehen mieli tuntui yhä enemmän kääntyvän siihen suuntaan ettei meille sitä nelosta koskaan tule, olen vain lueskellut muiden kirjoituksia sieltä ja itse harvakseltaan kirjoitellut yksipuoleisen vauvakuumeen pinoon.

Vierailija

Minä tulen varmaan lopunikääni haaveilemaan nelosesta..

Vielä pari kuukautta sitten ei todellakaan ollut edes vauvakuumetta, mutta nyt jostain syystä (tämä kesän lähestyminenkö saanut mielen mykkyrälle) oon ruvennut kuumeilemaan. Meillä on nyt 03 ja 2x06 syntyneet lapset. Ja tosiaan kaksosten vauva-aika oli aika rankkaa eikä vieläkään helpolla päästä. Nyt vaan jotenkin leikittelen ajatuksella, josko tässä vielä se neljäs tehtäisiin.

Ihan yksinkertaista se ei tosin tulisi olemaan. Siinä menisi kyllä auto ja asuntokin aika pian uusiksi -ja ehkä hermopiuhaakin pitäis ostaa lisää. ;) Ja tässähän on kaksosten jälkeen iso riski saada toiset kaksoset. Nouseva ikäkin kun nostaa riskiä.. Toisia tuplia (tahi kolmosia!) en nyt tähän hätään haluaisi -niin ihania kuin meidän kaksoset ovatkin.

No meillä on esikoiset kouluun menoon vielä reilu 2 vuotta, joten sen puoleen tässä voi hyvin ainakin vuoden odotella. Tosin meillä ei ole aina ihan heti tärpännyt, joten aikaa pitäisi varata reilusti. Mutta kun asiaa JÄRJELLÄ ajattelee, niin kyllähän meidän lapsiluku on tässä. (piste) ...mutta voihan sitä aina haveilla...

Ikää on nyt 33, joten iän puolesta sen "iltatähden" voisi tehdä vaikka vasta 5-6 vuoden päästäkin, jos kiinnostaa. Jos vaikka kävis aina juuri ennen ovulaatiota ultrassa katsomassa, ja rupeais hommiin vaan siinä tapauksessa, että on ainoastaan yksi munasolu irtoamassa.. :D

Niin ja mun alkuperäinen suunnitelma oli tehdä kaksi lasta 2-v ikäerolla ja kolmas sitten vaikka kun ensimmäinen menee kouluun. Mies on aina puhunut kahdesta lapsesta ja minähän sain hoidettua tuon kolmannen vähän varkain.. Tosin ei mies nyt aivan tyystin ole tyrmännyt nelos-ideaa. Siis sitten joskus 5v päästä. No mutta katsellaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat