Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehei aloitteesta olemme harrastanet kolmen kimppaa melko aktiivisesti. Alussa aloitimme ruotsin laivoilla tuntemattomien kanssa. Nytten sitten on mieheni puolituttu ollut mukana muutamien kuukausien ajan. Mielestäni ku puhutaan kolmen kimpasta pitää erottaa se että onko joku jota ei tunne tai tuntee. Tämän nyt jo vakiokumppanin kanssa meillä on mennyt hyvin ja olen itse oppinut nauttimaan tilanteesta paljon. Kyseinen kaveri on erittäin hellä ja taitava rakastaja ja meillä on melkein kerran viikossa viime aikoina ollut seksiä. Parasta on että ei ole minkään ravintoillan jälkeen vaan ihan selvinpäin. Näen itse järjestelyn erittäin hyvänä omalla kohdalla. Nautin kun on kahden miehen keksipisteessä ja mielestäni on kiva että vaoi täysin vapautuneesti nauttia seksistä myös toisen kanssa kun oman miehen kanssa. Suhteemme ei ole kärsinyt van pikemminkin ymärrys seksin nautinnoista välillämme on lisääntynyt. Se että voi myöntää ja myös näyttää sen tosiasian että nainen voi seksistä nauttia toisen kun oma miehen kanssa on itselleni ollut positiivsta. Mikäli suhteeseen tälläinen sopii niin suositelen muiden kokeilevan. Ns ravintolaillan jälkeinen seksi tuntemattoman kanssa meidän kanssa ei siis ollenkaan sopinut minulle vaan se että on vakipartneri mukana on erittäin hyvä. Minulle kesti muutaman keran enennkuin uskalsin vapautuneesti nautia toisen meiehen rakastelusta kun oma mies on mukana ja se on täysin luonnollsista että näin on. Onko muilla lukijoilla vastaavia kokemuksia tästä vai onko kolmen kimppa aina ollut alkoholin jälkeen tapahtuvaa tomintaa?

Nim. Onnelllisesti naimisissa ja kolmen kimpasta nauttiva vaimo

Kommentit (14)

Vierailija

Meillä on kokemusta kolmenkimpasta ja allekirjoittaisin tuon pitkäaikaisen suhteen edut. Toisaalta kovin intensiivinen kolmisuhde ajautuu varmasti ongelmiin. Meillä etäisyyttä on sen verran paljon, että tapaamme aika harvoin, mutta sitä hauskempaa silloin.

Vierailija

Voisin kuvitella miehenä, että olisi vaikea katsoa sivusta, jos toinen mies työntyisi vaimooni.. miten nainen sen kokee, kun oma mies on vieressä ja vierasta tavaraa saa sisään? Luulisi, että ennemmin tai myöhemmin tästä tulee ongelmia, vai voiko tosiaan olla noin avointa..

En siis ole asian suhteen mitenkään tiukkapipo, onhan miesten yleisin fantasia päästä sänkyyn kahden naisen kanssa, myös minulla.

Vierailija

Siinä saa parin oma seksielämä olla aika kohdallaan ja itsetuntojen tulee olla kovat. Esim. oma vaimoni ei saa yhdyntäorgasmeja, sitten mukaan tuleekin kolmas pyörä, joka saa vaimon huutamaan sarjaorgasmien kourissa. Pitäisi tietysti olla onnellinen vaimon puolesta, että hän saa kunnon nautinnon, mutta kyllä syvällä sisällä minulla olisi paha ole...

JiiKoo

Vierailija

Eikä siitä mitään olisi tullutkaan, jos meillä ei olisi ollut selvät roolit. Miehet vei ja minä vikisin. Sai vain heittäytyä ja olla pantavana. Ei se minusta hankalaa ollut. Olihan oma mies siinä innolla mukana. Mutta kyllähän rakastelu ja orgasmin saaminen toisen miehen kanssa oman katsellessa oli ristiriitaista. Siinä kun nousee esiin kysymys onko se vain seksiä vai tunteita myös. Ja kun tunteita alkaa olla niin rakastellakin haluaisi rauhassa kahdestaan. No onneksi toisella miehellä ei mitään tunteita ollut, joten ystävyys päättyi sopuisasti.

Vierailija:

Lainaus:

Voisin kuvitella miehenä, että olisi vaikea katsoa sivusta, jos toinen mies työntyisi vaimooni.. miten nainen sen kokee, kun oma mies on vieressä ja vierasta tavaraa saa sisään? Luulisi, että ennemmin tai myöhemmin tästä tulee ongelmia, vai voiko tosiaan olla noin avointa..

En siis ole asian suhteen mitenkään tiukkapipo, onhan miesten yleisin fantasia päästä sänkyyn kahden naisen kanssa, myös minulla.

Vierailija

antoisia hetkiä teillä...

Meillä vasta suunnitteilla... ja jännitys kova:)

Vinkkejä alkuun...

Kiinnostus kova mutta kyllä jännittää tuleeko siitä mitään, joku tutu mies olisi kiva tai puolituttu mutta eipä tule mieleen ehdotella tuttaville:) Miten teillä lahti käyntiin puolitutun kanssa...?

Vierailija

Ihmiset joille kolmen kimppa käy, niin kumpikaan osapuoli ei voi kovin pahoillaan olla puolison pettämisestäkään " Mies/vaimo ei tällä kertaa ehtinyt mukaan" .

Vierailija

olisiko ahdistavaa työntyä vieraan naisen sisään...

Jotenkin uskon että jos kaikkien halu kimppakiva niin tuskin se nyt ahdistavaa on....

Jännää ja kiihottavaa kun tietäisi että oma mies (se paras!) mukana ja ikäänkuin kuitenkin omistaa minut:) Ja silti voisi nauttia muustakin:)

mie

No mie ainaki joka kerran kiihotun kun katon vierestä. Me aloitettiin vanhasta koulukaverista, ihan sattumalta muutaman oluen jälkeen ehdotin että kokeillaan kimppaa. Molemmat suostui, ihteeni kiihotti ajatus kun katoin vaimoani ratsastamassa että kohta pääsee liukkaille. Ite nain suuhun, ja koulukaveri antoi vaimolle hyvät orgasmit ennen kuin karjahdusten saattelemana laukesi vaimoni sisään ekan kerran. Ja pitää sanoa että paljon oliki spermaa tullu, ite laukesin aika nopeasti omat spermat sekaan. No koulukaver nai vielä samana yönä 3 kertaa vaimoani. Aamulla sanoi tuntuipa hyvälle nyt on pussit tyhjentyny kunnolla.

kimppaseksi toimii

Seksiasioissa ei ole mielestäni "oikeaa ja väärää" tapaa nauttia. Kuka on oikea määrittelemään "normaalin ja epänormaalin".  Kunhan ketään ei loukata eikä tehdä mitään lain vastaista niin hieno homma kun ihmiset osaavat vapautuneesti nauttia seksistä. 

Omaa kokemusta on kimpasta. Harrastimme 3-kimppaa ex-tyttöystävän ja hyvän miespuolisen kaverini kanssa aikanaan sitä useita kertoja. Homma toimi ihan hemmetin hyvin kun kaikki olivat siihen kypsiä ja osasivat nauttia seksistä. Kaverilla oli todella iso kalu (omakin varmaan keskivertoa vähän isompi) ja hän oli kestävä urheilullinen ns. panomies. Jotenkin vain tässä porukassa mustasukkaisuus ei tullut kuitenkaan pintaan eikä minua haitannut yhtään se että kaveri oli ns. paremmin vasrustetettu. Päinvastoin nautin katsoa kun tyttökaveri nautti meistä molemmista ja tietty oli ihan kiimassa vieraasta isommasta kullista. Hyvät muistot ja paljon herkullisia yksityiskohtia on mieleen jäänyt enkä ole koskaan katunut.  Voin suositella jos on hyvä itsetunto ja luotettavat kumppanit ja kaikilla samansuuntainen maku seksin suhteen. 

Mvu 40v mies Käyttäjä943
Seuraa 
Liittynyt20.3.2018

Vierailija kirjoitti:
Meillä on kokemusta kolmenkimpasta ja allekirjoittaisin tuon pitkäaikaisen suhteen edut. Toisaalta kovin intensiivinen kolmisuhde ajautuu varmasti ongelmiin. Meillä etäisyyttä on sen verran paljon, että tapaamme aika harvoin, mutta sitä hauskempaa silloin.

Vaimoni on 38v itse olen 40v.
Olin ollut ennen vaimoani kolmen kimppaa yhden kaverini ja kaverini tyttöystävän kanssa.
Kerroin tästä tulevalle vaimolleni ja sanoin että haluaisin kolmen kimppaa hänen ja kaverini kanssa jos hän haluaa. Morsiaimeni oli hämmästynyt mutta kiinnostunut. Kaverini on on nainut vaimoani nyt 16 vuotta kimpassa kanssani. On parasta kun voimme olla selvinpäin kimpassa ilman jännityksiä.
Asumme kävelymatkan päässä toisistamme joten kaveri nai vaimoani usein, on kuin vaimoni toinen mies joka ei olisi hassumpi ajatus. On myös muita miehiä vaimolle vaihteluksi sekä minun kavereita kuin myös kaverin ystäviä ja työkavereita.
Joskus vaimon ystäviä on ollut meillä mukana.
Meillä ei ole koskaan ollut ongelmia kimppojen takia.

Mvu 40v mies Käyttäjä943
Seuraa 
Liittynyt20.3.2018

Vierailija kirjoitti:
Ukko ei pystynytkään seksiin kun toinen mies oli samassa huoneessa. Siihen jäi kimppakokeilut.

Miehesi ei ole valmis katsomaan ja antaa sinun nauttia kahdesta miehestä.
Liiton pitää olla vakaa ja luottamus kohdallaan pitää myös itseluottamus olla hyvä sekä seksinne olla kunnossa muuten ei onnistu kimppa. Itse suon vaimoni nauttivan myös toisista miehistä. Jos vaimo ei nauti vieraasta miehestä niin hän ei ole toista kertaa mukana. Meillä on yksi mies joka on nainut vaimoani 16 vuotta kanssani kimpassa ja myös kaksistaan on lupa naida välillä tai jos en ole kotona.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat