Mitä juomia tilaan baarissa, jotta olisin trendikäs?

Vierailija

Jos haluan juoda long drinkin, millä nimellä sen tilaan, ettei baarimikko naura minulle? Lonkero? Lonkku? On niin vaikea laji tämä baarissakäynti... Antakaapa kaikki baarietikettivinkit tänne heti!

Kommentit (12)

Vierailija

lempibaarissani aina tietyn merkkistä, mitä saa vain sieltä. Jos olen muuussa baarissa niin hanakaljaa, iso tuoppi kiitos.

;) Mutta mä nyt oonkin ihan trendien edelläkävijä.

Vierailija

Näin saat sellaisen juoman mistä todella pidät, eli kerrot pidätkö makeasta tai happamesta esim. karpalosta jne, kyllä mukava baarimikko kuuntelee ja tekee varmasti toiveidesti mukaan, ei tarvi olla trendikäs edes miellyttääkseen seuraa, tai jos olet epävarma seuran vuoksi käy yksinään tilaamassa ja kerrot sitten drinkin saatuasi mikä drinkki on kyseessä :)

Vierailija

minä juon aina vaan ampiaista..

Juu, sehän on aivan historiaa koko juoma,kuulema joskus 80-90 luvulla hyvinkin suosittu juoma. Mutta so what, mä pidän sen mausta ja muutenkin!

Nuoret baarimikot ei tosin sitä ilman ohjeita osaa tehdä, mut aina sellaisen olen saanut kun olen tilannut. Ja ikää mulla siis 28.

Vierailija

Ja pidä huolta että se valmistetaan oikein, että maku on oikealla tavalla "homeinen", hapan.

Itse en huoli lasia jossa on sottainen suolareunus.

Vierailija

Eli tilaa ihan mitä tykkäät. Täällä tänään naurettiin tolle siniselle enkelille, niin tod näk se työntekijä on niin nuori, ettei ole itse sitä nauttinut.

Itse juon aina GT:n, viinin tai oluen.

Lainaus:

mitä ihmeen drinkkejä nyt sopii tilata? Mikä on muodissa?

Ja miten tilaan oluen? Olut, olle, tuoppi, kalja, öl?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat