Häihin jotain iltapalaa, mitä?

Vierailija

Esim. kahta eri salaattia, juustoja, suolakeksejä, sitten siihen lisäksi vaikka ne karjalanpiirakat ja munavoi.

Kommentit (8)

Vierailija

niin monelle iskee suolaisen nälkä. Siksi ehkä pari erilaista piirakkaa tai paria erlaista pasteijaa voisi toimia. Lisäksi salaatti jos joku haluaa kevyempää (pohjana vaikka ihan salaatti+kurkku+paprika, ja pikkukulhoon fetajuustoa ymv. viereen)

Vierailija

ja olen ollut kaksi häissä joissa ilta/yöpalana tarjottiin samaa ruokaa kun päivällä.

eli sallaattaje ynm syötäviä. lisäksi oli homattu lihapullia ja nakkeja.

Vierailija

niitä on aina joka paikassa ja eivät kertakaikkiaan olen hyviä, saatika vie nälkää pois. Nälkähän tuossa vaiheessa jo on.

Ruokaisia salaatteja, leipää, juustoja jne. mieluummin.

Vierailija

Lisäksi mukaan laittaisin kaikki mitä jäi yli ruoasta ja lisäksi tekisin jotain salaattia.

Yksissä häissä oli illalla 2 salaattia ja patonkeja ja niitä karjalanpiirakkoja, teki hyvin kauppansa, eikä tarvinnut kun nostaa pöytään ja antaa olla siinä koko loppuillan.

Vierailija

Lainaus:

Laittaisin karjalanpiirakat iltapalalle. Seuraksi vaikka salaattia. Tai miksei vaikka juustotarjotin ja keksejä/leipää.

Vierailija

Häät alkavat kirkossa klo 13. Ihan oikea lämmin ruoka on klo 15. Kakkukahvit klo 17. Mutta pirskeet jatkuvat yömyöhään saakka, joten jotain pitäisi tarjota vielä illalla iltapala-aikaan, vai mitä?

Jos toisi kakkukahveilla jo olleen hääkakun ja pullat ja karjalanpiirakat uudestaan pöytään? Vai jotain tuohon lisäksi? (Iltapäivän kakkukahveilla ei ole kuin itse hääkakku, karjalanpiirakat ja munavoi sekä pullaa, lämmin ruoka on runsaampi, seisova pöytä -tyylinen).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat