Meillä ei taas ensi yönä nukuta?

Vierailija

Miten kauan teillä on mennyt yö syönnin vieroituksessa? Meillä siis 1v 2 viikkoa vanha lapsi jolta viime yönä lopetin imetyksen. Huuto oli kaameaa. alkoi puolen yön aikaan ja rauhoittui nukkumaan puoli kuusi aamulla kun lopulta sai rintamaitoa. Nukkui tuossa välissä levottomasti 5-15min pätkiä.

Esikoisen kanssa vieroitus meni aikoinaan hyvin kivuttomasti (vauva oli11kk) Mutta nyt näyttää ihan muulta. Aikaisemmin on syönyt 1-2 kertaa yössä mutta nyt viikon verran on halunnut tissiä yöllä vähänväliä, tuntuu että 80% yöstä olisi tissi suussa.

Olen niin mukavuudenhaluinen ja haluan itse nukkua yöllä siksi näinkin pitkään yöimetys jatkunut. Kun vauva on nukahtanut heti kun on vähän saanut maitoa j anukkunut yöt muuten hyvin.

Kommentit (7)

Vierailija

mitä aikasemmin lopettaa yösyötöt sitä helpompaa se on.

lapsellekkin.

6 kk iän jälkeen lapsi ei tarvisi yöllä ruokaa. silloin se on myös helpoin lopettaa koska siitä ei ole tullut pinttynyt tapa.

en ymmärrä miksi tarvii yölläkin lasta syöttää noin vanhaks.

Vierailija

kun joskus kokeilin etten maitoa antaisi (en siis kokoyötä vaan pari minuuttia ja sitten laitoin tissin suuhun ja sain jatkaa unia). Sitten yhtäkkiä 11kk ikäisenä ei enää huutanutkaan.

Nyt siis kuopuksen huuto on valtavaa, mutta en jaksa sitä kokoöistä imetystkäkään. 1-2kertaa olisi vielä ihan ok.

Ja sille joka ehdotti aikaisemmin vieroittamista, se huuto olisi varmasti ollut ihan yhtä suurta silloinkin.

-ap

Vierailija

laastarit nännien päälle ja sanoin lapselle, et tissi on pipi, muutama yö meni, kun yritti tissiä vielä saada ja yöt oli levottomia vielä parisen viikkoa.

Kyl se siitä!

Vierailija

yön jälkeen paljon paremmin. Seuraavana yönä lapsi heräsi kerran pari! Kolmantena yönä nukkui 19-05, jolloin annoin tutin ja jatkoi kuuteen saakka! Oli pienempi "taivaat aukeaa" kokemus, kun siihen saakka oli herättänyt 2 tunnin välein ja VAATINUT saada tissin suuhun.

Esikoinen lopetti aikoinaan itse yösyönnin jo 3 kk iässä ja nukkui heräämättä 19-05. Tämä toinen lapsi oli sitten vähän eri mieltä asiasta ;) Nopeasti kuitenkin antoi periksi ja aloitti yöllä nukkumisen kukkumisen sijaan.

Tsemppiä! Olen varma, että tämä yö on jo helpompi! Älä vaan anna periksi, silloinhan olisitte kärsineet eilisen yön ihan turhaan, myös vauva.

Vierailija

MIes on tehnyt itselleen pedin esikoisen huoneen lattialle. Jaksaapahan herätä aamulla töihin.

Kyllä tämä tästä varmasti helpottaa toivottavasti mahdollisimman pian.

-ap

Vierailija

Meillä lapsi oli tosin pullolla, mutta söi öisin 1-3 kertaa. Koitin vieroitusta yhden yön ja se oli kamalaa ja päättyi kuten ap:lla. Siihen jäi se unikoulu. Uudelleen koitettiin kahden kuukauden kuluttua ja homma meni tosi helposti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat