Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mua vaivaa?

Vierailija

.

Kommentit (7)

Vierailija

Mahdollista toki olisi stressikin, koska elämässä on tapahtunut suuria muutoksia (talolaina, muutto, lasten uusi hoitopaikka, esikoisen sairaus + kouluun liittyvien asioiden järjestely ja uusi työ itsellä). Eli syitä riittää stressata. Kuitenkin vahva tunne siitä, ettei stressillä selity nämä oireet..

Lisäoireita on mm. palelu ja palan tunne kurkussa. Pääsenköhän näiden oireiden perusteella kilpparitestiin?

Vierailija

Minä olen aina lullut, että sormien puutuminen johtuu siitä, että selkärangan nikamat ovat jumissa tuosta yläselästä. Näin on ainakin fysioterapeutti minulle kertonut.

Vierailija

hei miksi mietit ja kulutat itseäsi miettimällä mene lääkäriin jo heti.

Ajattele jos asia hoituu parilla pillerillä ja olo helpottuu, miks kärsiä

Vierailija

Olen vähän niinkuin tyypillinen suomalainen mies, lääkäriin mennään vasta, kun on "pää kainalossa". Yritän aina miettiä, miten omalla toiminnallani voisin aiheuttaa itselleni oireita, vähättelen oireista aiheutuvaa haittaa jne.. Lykkään aina lääkäriin menoa, mutta nyt sentään olen tehnyt päätöksen lääkäriin menolleni. =) Katsotaan mitä tohtori tuumaa..

Vierailija

En tosiaan tiedä, enkä edes osaa arvata mistä omat puutumiset ja kipuilut ranteissa johtuvat, mutta ihmettelin kipujen alkamisajankohtaa, koska olin lomalla kipujen ja puutumisten alkaessa. Työn piikkiin olisi mennyt muuten.

Kivut eivät ole sietämättömiä, enkä ole täysin työkyvytönkään, mutta kipuilu ärsyttää ja herättää toisinaan yölläkin, sormet pistelee kuin tikkuja työnnettäisiin niihin.

Vierailija

Mä oon aina väsynyt, tukkaa lähtee hirveesti ja jo ennestään atooppinen iho on ärtynyt tosi pahaksi ihottumaksi.Ihottumaa on sekä takapuolessa, reisissä ja kämmenissä, nyt näyttäisi pohkeisiinkin ihottuman iskevän. Ennen rasvaus on tuottanut tulosta, nyt ei, vaikka rasvalaatujakin olen vaihtanut. Sormet pistelee (puutuu) ja ranteet on kipeet, josta kipu säteilee aina olkapäähän/ niskaan asti. Ennen melko niukat kuukautiset ovat muuttuneet äärettömän runsaiksi. Mikään ei huvita, enkä jaksais tehdä mitään arkiaskareitakaan.

Oireet on kestäny jo jonkin aikaan, mutta eivät ole vielä häirinneet niin paljon, että olisin viitsinyt lääkäriin mennä. Oireet häiritsivät eniten juuri lomalla, jolloin uusin oire, ranteiden kipu ja käsien puutuminen alkoi. Nyt taas töissä suoriudun ihan ok, mutta muuta juuri en jaksaisi. Aion kyllä mennä lääkäriin, mutta osaisitteko arvailla mikähän mua oikein vaivaa?

Uusimmat

Suosituimmat