onko ketään Nutrilett kuurin läpikäyneitä?

Vierailija

itse päätin vetää viiden päivän kuurin läpi. Nyt on kolme päivää takana...ihan ok mennyt tähän asti, nälkää en ainakaan ole kokenut ja ihan hyvin olen jaksanut lenkkeillä ja tehdä raskaita pihatöitä. Saapa nähdä onko tästä mitään hyötyä, ajattelin käydä vaa'alla sitten vasta lauantai-aamuna.

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla on myös kolmas päivä takana. Mulla on ollut tosi kovaa päänsärkyä koko ajan ja kaksi ekaa päivää oli tosi vetelä olo. Tänään olo on ollut pirteämpi ja kävin heittämässä reippaan kävelylenkin, olo on ihan mahtava!

Vierailija

tai minä olen ollut muutaman kerran allevo kuurilla, mutta ihan sama idea niissä. ensimmäisen kerran olin 10 päivää ja paino putosi 5kg. tuon kuurin jälkeen laihduin vielä kuukaudessa 5kg kun annoskoot pienenivät niin paljon. viime viikolla olin taas viisi päivää noilla keitoilla ja 3kg lähti. suosittelen kyllä!

Vierailija

Musta nää Nutrilett keitot ja liemet maistuu aivan kamalan pahalle, oksennus meinaa tulla. Tää systeemi sopisi mulle ihan loistavasti, mutta en voi kuvitellakaan että söisin näitä keittoja vielä toisen viikon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat