Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (26)

...marraskuu... Synkkää on. :(

Hiljaista on täälläkin. Alkukierto siis menossa (kp 6). Viime kierrot ovat olleet sen verran pitkiä etten taida alkaa tikuttaa ovistakaan vielä ainakaan viikkoon. Luulen että viimeeksi missasin sen kun aloitin liian aikaisin ja testit loppuivat kesken.

Mutta onnea matkaan teille, kenellä otolliset päivät ovat meneillään!

Murunmamma: Tosi hullu kommentti sun lääkäriltä! :) En ole lääketieteen asiantuntija sen enempää kuin itämaisen tanssinkaan, mutta oudolta kuulostaa...

Sain Terolutit tasoittamaan kuukautiskiertoa, viime kierto venähti niin pitkäksi ja kaikki aikaisemmatkin kierrot ovat olleet epäsäännöllisiä. Moni on puhunut, että Terolutien aloittamisen jälkeen on heti tärpännyt, joten toivoa sopii myös tännekinpäin.. =)

t. Kapa kp 16/28-35 (47) yk 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Isänpäivä ei mennyt niin ruusuisesti, mutta onneksi se on jo takanapäin. Molemmat (siis mies ja minä) kun on väsyneitä, niin eihän siitä tule kun sanomista. Tuli mietittyä, että kannattaako nyt vauvan yritys kun molemmat on niin rättiväsyneitä. Mutta tämä kierto vielä yritetään ja sitten alkaa " tulee jos on tullakseen" .

Täällä myös odotellaan ovista. Nyt vasta kp 8/28. Oli kyllä tosi omituiset menkat tällä kertaa, siis niukat. Stressistä luultavasti johtuu, mene ja tiedä. Luulen, että nyt tulee taas lyhyempi kierto. En ole siis varma, mutta luulen, koska menkat loppuivat jo lauantaina. Yleensä vuodan kuin Niagaran putos.

No, ovis on kait viikonloppuna. Saas nähdä montako kertaa jaksaa pupuilla. Jää varmaan yhteen kertaa.

Hyvää viikon alkaua! =) Jaksamista odotteluun!

Hei vaan kaikille.

Unelma08: pahoitteluni tädistä!

Ovista odotellaan täällä. Toivottavasti bongaisin jotain oireita, ja toivottavasti olisin kotona silloin... On niin monta kiertoa mennyt enemmän tai vähemmän ohi, että nyt saisi jo olla vähän parempaa yritystä.

Huomasin, että täällä aika moni on saanut/saamassa hormoneja tai muuta hoitoa. Mä en ole toistaiseksi käynyt missään tutkimuksissa kun en ole saanut aikaiseksi, mutta kai se kohta olisi mentävä.

t.Minttu_10 kp8/30-31, yk3-11(miten sen nyt haluaa laskea...)

Koralli: Voi, kylläpä on harmi, ettei teillä ole löytynyt lapsettomuudelle vielä syytä. Sinulle jos kenelle sitä plussaa niin joka kierrossa toivon.

En ole saanut lääkärille mitään aikaa, vaikka olen soitellut keskussairaalaan jo monta kertaa. Niistä tuloksista pitää kuulemma keskustella kasvotusten molempien ollessa paikalla. Taidan soittaa vielä tänään. Ystäväni kehoitti pyytämään tulokset omalta ta:lta ja marssimaan niiden kanssa yksityiselle, jos saisin ne Clomit sillä tavalla nopeammin. Jotenkin en meinaa housuissani enää pysyä, kun haluan niitä hormoneita niin valtavasti. :)

Kapa: Toivottavasti Terolutin avulla teillä tärppäisi! :) Pidän peukkuja pystyssä!

Minäkin aloitan ne Terolutit ensi viikolla. Toivottavasti lyhentävät heti kiertoa toivotulla tavalla ja vaikka auttavat raskautumiseenkin.

Plussaonnea kaikille!

Rizza kp 9/35-48, yk 18

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat