millon voi lopettaa pelkäämisen keskenmenosta?

Vierailija

viikkoja nyt 16+3 ja edelleen olen aika hysteerinen :( ennestään lapsia kaksi ja en pelännyt sillon keskenmenoa, nyt takana niitä keskenmenoja muutama ja edelleen pelkään.

Kommentit (4)

Vierailija

pelkää jos vauva onkin sairas ja sit kun siitä pääsee yli niin pelkää kohtukuolemaa ja kun viimein synnytyksen aika tulee, pelkää, että vauva kuolee synnytykseen. Ja kun synnytyksestä selviää, pelkää kätkytkuolemaa ja kun siitä pääsee niin pelkää jo taas uutta asiaa, aina hautaan asti! Eli onnea raskaudelle, koita iloita raskaudesta=)

T: 2 lasta ja 2 keskenmenoa

Vierailija

Joskus viikolla 30 loppui se pelko, koska vaikka silloin ei tietenkään olisi enää ollut kyse keskenmenosta, mutta syntyvällä lapsella olisi ollut ihan kohtuulliset mahdollisuudet. Vauvan liikkeet helpottivat pelkoa kyllä.

Vierailija

helpommin sanottu kuin tehty, tietysti... Mutta ei se pelkääminen mitään auta kuitenkaan. Kannattaa surra vasta sitten, kun on surun aika.

Hyvää jatkoa!

Vierailija

joku on sanonut, että elämässä on vain kaksi voimaa, jotka meitä vievät eteenpäin.. Toinen on rakkaus ja toinen on pelko. Veikkaan, että sinä pelkäät vähän kaiken puolesta.

Minä pelkäsin keskenmenoa myös. Kun siitä pääsin yli, pelkäsin lapsen terveyden puolesta, synnytystä, kätkytkuolemaa... kaikkea mahdollista. Oli vain pakko alkaa ajattelemaan, että lapseni voi 2-vuotiaana jäädä auton alle - elämä ei ole minun käsissäni koskaan. Minun on vain pakko toivoa, että kaikki menee hyvin.

Ja itse asiassa juuri tästä samasta syystä uskon Jumalaan. Koska se antaa toivoa ja uskoa tulevaisuuteen. Ilman toivoa minulla ei ole mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat