Suositelkaa meille,

Vierailija

hyviä tuplamatkarattaita! Erilliset selkänojat olis hyvä ja iso pyörät, jotta kulkevat myös soratiellä! :D

Kommentit (2)

Vierailija

mulla on sisarusrattaina ollut gracon peräkkäin istuttavat matkarattaat.

ainakin sisaruskäytössä olen havainnut ne loistaviksi.

esikoisella ja kuopuksella on ikäeroa 2,5v, ja ostettiin rattaat noin 1v sitten kun kuopus syntyi.

ne on helpot kasata kumpaankin suuntaa, kevyet laittaa autoon, ja vievät mielestäni vähän tilaa.

etupyörät saa lukittua tai ne voi jättää kääntyviksi, riippuen haluaako rattaiden kääntyvän helposti vai lykkääkö rattaita epätasaisella alustalla.

renkaiden halkaisija on osapuilleen 20cm, ja olen työntänyt kärryä loskassa, mukulakivellä, hiekkatiellä, asvaltilla, kauppakeskuksissa.. jne. ihan hyvin olen päässyt niillä kulkemaan.

iso tavarakori on jees.

etummaisen kuomun saa irrotettua jos on tarvis, ja rattaat menevät autoon pienempään tilaan ilman kuomua.

varusteina mulla on yksi jalkapeitto ja sadesuoja, ovat olleet riittävät.

nyt olisi kaksoset meillekin tulossa, ja rattaat siirtyvät sitten vauvojen käyttöön. esikoinen ei enää syksyllä rattaissa istu kun täyttää silloin 4v.

kuopus tulee syksyllä 1,5v, ja hän saa istuskella isoveljensä vanhoissa yhden-mukulan-gracoissa =)

voi olla että toista jalkapeittoa tulen kaipaamaan.. sitten kun on kaksi yhtä pientä.., mutta eiköhän jollain peitollakin sen asian aja, kyseessä on kuitenkin matkarattaat ja käyttö tilapäistä..

ennis ja "Otso ja Into" rv 19+2

Vierailija

että ne tarjottimet turvakaaren tilalla ovat loistavat!

pienen/pienten kanssa jos käy jossain vaikkapa torikahvilassa kahvilla, tai syö puistossa välipalaa, niin aina on pöytää löytyvillä.

ja nimenomaan sellaista pöytää, jonka tietää olevan riittävän puhdas, jotta jo itse naposteleva lapsi, joka ei vielä oikein lautasen tarkoitusta ymmärrä, voi huoletta antaa laskea leivän/banskun/muun naposteltavan siihen tarjottimelle, ilman epäilystä, että olikohan siinä tupakantuhkaa/linnunkakkaa/luoja ties mitä..

vauvan puhdistusliinoilla (joita mulla on aina hoitolaukussa ja autossa) saa taas tarjottimet (ja syöjät) siivottua syönnin jälkeen näppärästi.

välillä vesipesukin ihan asiallista (molemmille ; ) )

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat