Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako mihinkään kolmipyöräisiin yhdistelmiin seisomalautaa?

Vierailija

Tykkään kolmipyöräisistä vaunuista, mutta saako niihin laisinkaan seisomalautaa?

Kommentit (5)

Vierailija

Muistaakseni meni niin, että laudan saa siihen kiinni ok ja toimii hyvin (menevät pitkiäkin matkoja), mutta siihen ylösnostoremmin kiinnitykseen joutuivat käyttämään luovuutta.

Vierailija

ainakin saa seisomalaudan kiinni (Brion seisomalauta käy hyvin). Herqules Raptor 3spineihin ei puolestaan ei seisomalautaa ole likkeen mukaan mahdollista kiinnittää.. Kannattaa varmaan liikkeistä kysellä niistä merkeistä ja malleista joita olet katsellut.

Vierailija

Meillä Teutonian spirit S3 vm 2005 ja niihin käy Buggy Boardin seisomalauta. Sama lauta käy meillä myös I´coon kolmipyöräisiin, joten helpolla selvittiin.

Käsittääkseni uudenmallisiin Teutonioihin käy myös Teutonian oma seisomalauta, jolleivat mulle ihan valehdelleet lastentarvikeliikkeessä.

Mutta tuo Buggy Board taitaa olla aika yleismallin lauta, joka käy varmaankin suurimpaan osaan vaunuista...

Vierailija

Mulla on hartan skater x vaunut ja niissä buggy board seisomalauta, olen ollut todella tyytyväinen yhdistelmään. Nyt vaunut itseasiassa myynnissä, koska en enää tarvitse vaunuja. Laudan tilasin saksasta. Yhdistelmä on toiminut hyvin kesällä ja talvella, sekä menee hyvin hiekkatielläkin.

Uusimmat

Suosituimmat