Olenko mä vaan pihi vai onko teistäkin 23¬ / lapsi ihan liian paljon 2 kerhotädin lahjaan?

Vierailija

Kerho on kerran viikossa ja maksaa 4€ kerta. Nyt yksi äiti kerää kolehtia tädeille lahjaksi kylpylän hemmotteluviikonloppuun!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Montako lasta kerhossa on, joilta rahaa kerätään. Jos paljon, niin johan siitä tulee sellainen potti, ettei sellaista lahjaa saa verovapaasti vastaanottaa.u

Vierailija

Lainaus:

Joutuu kiusalliseen tilanteeseen lahjan takia. On todellakin liikaa!!

Nimenomaan näin!! Eli lastenhoitajataustan itsekin omaavana voin sanoa että itse ahdístuisin tuollaisen mittakaavan omaavasta lahjasta. Kerran viikossa kerho pitävät eivät odota kukkaa kummenpaa lahjaa. Oikeasti!!!!

Vierailija

viime jouluna laitoin kaikille tarhan tädeillä marsikoolit (olivat ystävänmyynti tarjouksessa iittan myymälöissä) sen hintaiset.

Nyt ajattelin tarhan tädeille muumimukeja, näyttävät olevan 9,90 tarjouksessa

Vierailija

Tämä lahjakorttia keräävä äiti perusteli, et jokainenhan ostaisi suunnilleen 10€ lahjan molemmille tädeille erikseen. En minä kyllä ostaisi, meillä on tapana tehdä jotain lasten kanssa itse.

ap

Vierailija

Siis, jotain rajaa oikeesti! En ostanut edes tarhaan hoitajille noin kallista, ja ne sentään hoitaa 5pvä viikossa mun lapsia!

t. hoitaja itsekkin...

Vierailija

että ostaisitte lahjakortit vaikka hierojalle tai johonkin muuhun yksittäiseen hemmotteluhoitoon eikä hemmotteluviikonloppuun.

Tuskin muutkaan on halukkaita 23 € maksamaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat