Pettäjä miesystävänä ???

Vierailija

Rehellisiä mielipiteitä kaipailen...Uusi ja ihana miesystävä kertoi juuri eronsa todellisen syyn,oli pettänyt vaimoaan neljä kertaa. Olen vakavasti laittamassa meidän suhdetta nyt poikki, vaikka mies kaikin puolin kunnollinen onkin. En vain pääse ajatuksesta, että hän pettäisi samalla tavalla minuakin :(. Olenko liian tuomitseva kuitenkin?

Kommentit (6)

Vierailija

Eihän hänen olisi ollut pakko kertoa ollenkaan!

Itse olen entinen pettäjä ja voin vannoa, että vanhat temput unohtuu, kun oikea ihminen osuu kohdalle. Kun kyse ei kuitenkaan ole "tapapettäjästä", joka pettää vain siitä ilosta, että pääsee kerta toisensa jälkeen sänkyyn uuden ihmisen kanssa.

Juttele asiasta vielä miehen kanssa, kerro, mitä pelkäät ja millainen olo sinulle tuli, mutta älä hyvä ihminen pilaa hyvää suhdetta omalla vainoharhaisuudellasi.

Sinua ei ole petetty, vaan ex-vaimoa! Epäilyksiä voi olla ja ehkä joskus tullakin, mutta toivottavasti miehen rehellisyys tässä tilanteessa kantaa silloin ja voit luottaa häneen. Avoimuutta ja rehellisyyttä teidänkin suhteessa jatkossakin tarvitaan, mutta kenenpä suhteessa ei?

Älä rankaise miestä rehellisyydestä sinua kohtaan...

Vierailija

Yleensä kerran pettäneellä on taipumus jatkaa samaa "harrastusta" uudessakin suhteessa.

Varmasti muutama vuosi menee ihan mukavasti, mutta kun intohimo suhteesta häipyy, niin ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan takana.

Vierailija

Mun mielestä on hienoa, kun hän on asiasta sulle kertonu! Rehellisyyttähän sitä aina toiselta vaaditaan, mutta mitä sillä saa??

Virheitä meistä tekee kaikki, varmasti jossain asioissa olen niitä tehnyt myös sinä.

Ja mistäänhän ei tiedä, tuleeko tämä mies pettämään sua vai ei. Sitäkään ei tiedä, jos sinä petät! Tai jos alatkin seurustelemaan jonkun toisen miehen kanssa, niin hän pettää.

Anteeksi, jos kirjotit äkäisesti, tarkoitus ei ole silti pahoittaa mieltäsi.

Vierailija

tosi hyvistä vastauksista!

Kukaanhan ei ole täydellinen ja tulevaisuudesta ei tosiaan tiedä mitään, mutta jostain syystä koen tuon pettämisen pahimmaksi virheeksi :(

Vierailija

Minä taatusti pilaisin noista lähtökohdista suhteen epäluottamuksellani, joten lopettaisin sen suosiolla alkuunsa. Olen nähnyt jo liikaa pettämistä nimittäin... Mieluummin olisin yksin kuin luottamuspulaisessa suhteessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat