Cambridgen tarjonta lapsille?

Vierailija

Olemme menossa pidennetyksi viikonlopuksi Cambridgeen 7 ja 9-vuotiaiden tyttöjen kanssa. Mitä siellä olisi "must" nähtävää? Entäpä mistä löytyy hyviä vaatekauppoja lapsille (ei kalliita merkkivaatteita) Löytyykö esim. Adams kids:n vaatteita?

Kommentit (1)

Vierailija

Cambridgessa on paljon kahviloita baareja kuppiloita pubeja. Omien lasteni kansssa ollaan lahinna menty punting eli joelle melomaan, muuten vain kavella ympariinsa ja kattella collegeja. Suhtlahella on Anglesey Abbey mista meidan perhe on tykannyt. Cambridge ei oikein ole lapsikohde. Wetherspoon ketjun pubit on lapsiystavallisia ja edullisia.

Omasta mielestani Adamsin vaatteet eivat ole kovin haaveja, Adams on sellainen ketju etta loytyy joka tuppukylasta, ja koska Cambridgen keskustassa on monta ostoskeskusta niin varmasti sielta loytyy. Taalla ton ikaisille tarjotaan tosi paljon jo ihan teini-ikaisten vaatteita joten maun mukaan valitse mihin kauppaan menet. H&M on Suomessakin, mutta tarjoama voi olla eri eri maassa. Itse tykkaan tytoille Monsoonin vaatteista mitka on prinsessamaisia ja aika kalliita. Pidan myos Pumpkin Patch. Primark on halpa ja silti voi loytya hyvaa. Tsekkaa myos Next, katso vaikka valikoimaa katalogista netista ennen reissua. Osa voi olla huonoa laatua joten valitse. Tavarataloista BHS on valikoimaa tytoille, ihan tyttomaista mutta myos teinimuotia. Itse pidan Debenhams tavaratalon tarjonnasta itselleni seka tytolle, esim Jasper Conran, Tiger Lily ja John Rocha vaatteet on tytoille kivoja. Sitten on tietty TK Maxx jos jaksat penkoa ja haluat sellaista mika ei heti tule vastaan.

Myos supermarketeissa on tosi kivoja vaatteita ihan hyvaan hintaan eli Tesco, Asda ja Sainsbury. Marks & Spencerilla on jotain kivaa muta mun mielesta liian kalliita. Yopukuja ehka Disney storesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat