Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa!! En pysty eroamaan huonosta miehestä. =(

Vierailija

En tiedä miten saisin rohkeutta ja uskallusta. Mies kohtelee minua ja lapsia huonosti,lähinnä henkistä väkivaltaa ja huutamista.

En vain pysty eroamaan,kun ajattelen etten koskaan löydä enää ketään tai en halua enää ketään miestä.

En vain kestä ajatusta elämisestä yksin vain lasten kanssa, haluan jakaa arjen toisen aikuisen kanssa. Lisäksi haaveilen vielä joskus yhdestä lapsesta mutta en voi tähän tilanteeseen sitä tehdä.

Monet asiat pelottavat eroamisessa, lasten isä varmaan käyttäisi lapsiaan aseena minua kohtaan jos eroaisimme.

Ystäviä minulla ei ole kuin yksi joka asuu kaukana... =(

Kommentit (4)

Vierailija

Se alku on hankalin mutta kun teet päätöksen ja pysyt siinä, pusket läpi vaikka harmaan kiven niin lopulta olet täysin vapaa ja miehesi ei pysty enää loukkaamaan tai satuttamaan sinua. Jos miehesi ei vielä ole ollut väkivaltainen niin saattaa jossain vaiheessa olla jos nyt jo huutaa ja loukkaa hekisesti. Lapsienkin kannalta on parempi etteivät joudu elämään tuollaisessa ympäristössä.

Tsemppiä :)

Vierailija

Ymmärtääkö mies millaisena koet hänen käytöksensä? Oletteko hakeneet ammattiapua? Oletko puhunut asiasta miehesi kanssa? Tietääkö mies, että mietit eroa?

Uskoakseni moni ihminen on valmis muuttamaan käytöstään, jos toisena vaihtoehtona on ero.

Vierailija

Et varmasti jää yksin jos eroat. Todennäköisesti pääset tutustumaan uusiin ja mukavampiin ihmisiin kun miehesi ei ole enää karjumassa korvaasi.

Vierailija

Minä erosin hyvästä miehestä :/ joten sikäli olen huono neuvomaan.

On kuitenkin varmaa, että jso käytännössä olisi parasta sinulel ja lapsille erota - kuten vamrasti onkin, niin kaikki tulee järjestymään ja sujumaan hyvin ja loppujen lopuksi voit varmasti olla tyytyväinen ilman henkistä väkivaltaa.

Uusimmat

Suosituimmat