Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana 4-vuotiaani. :)

Vierailija

Minulla on tapana laittaa tytölle aamuisin vaatteet lattialle valmiiseen järjestykseen, josta hänen on helppo pukea ne päälleen.

Tänään olimme lähdössä päiväkodin kevätjuhlaan, ja ollessani vessassa tyttö tuli sanomaan: "puehan jo äiti, vaatteetkin on valmiina."

Siellähän ne vaatteet nököttivät olohuoneen lattialla: pikkarit, mustat rintsikat ja valkoinen narutoppi siistissä järjestyksessä.

Oikein harmitti joutua sanomaan tytölle, että olin kyllä jo suunnitellut laittavani jotain muuta. ;))

Kommentit (2)

Vierailija

meidän pian 6 v poika ihmetteli tänään paljasta säärtäni, jossa kamala suonikohju (olen raskaana, ja raskausajan vaiva on, ikävä semmoinen).

Kerroin, että "se on vauvan odotuksen mukana tullut vaiva, mutta häviää kun vauva syntyy".

Poika katsoi mua säälivän näköisenä, ja tuumasi, että "jännän näköinen jalka", sipsutellen varovasti sormellaan tuota verisuonikohoumaa, ja antoi hellän suukon sääreeni ;´).

Liikuttavaa!

Vasta tuumasi, tiukasti mua halaten, ja massuani paijaillen, että "äiti, mä olen niin onnellinen tulevasta vauvasta" :)

Raskaushormoonit saavat mut entistäkin herkemmäksi...

Vierailija

että noin halusi helpottaa äidin juhliin valmistautumista - meillä äideillähän tuo vaatteiden valikointi voi kestää vietävän kauan. Tytöllä taisi olla kova kiire juhlimaan?

Uusimmat

Suosituimmat