Tää AV on ihan kuollut.

Vierailija

Ei voi mitään. Pilaamaan menivät hyvän palstan :(.

Kommentit (14)

Vierailija

Heti ollaan rähisemässä jos joku asia muuttuu ja joutuu hieman "opettelemaan" uutta... Minusta tämä palsta on nyt kivemman ja pirteämmän näköinen!

Toki aina on epäkohtia, kaikki ei toimi yms. kun tällaisia muutoksia tehdään, mutta eiköhän se tästä!

Vierailija

eilen illalla klo 21-22 täällä oli ihan vanhan av-palstan henkeä. Paljon ihmisiä ja juttu kävi. Ja yllätys yllätys - sivut myös toimivat moitteettomasti.

Vierailija

Herranjumala kauanko teillä kestää? Kuinka samanlaista ja muuttumatonta teidän elämänne noin yleensäkin ottaen on, kun te tästä yhden nettisivun muutoksesta olette noin järkyttyneet?

Koittakaa tajuta, että elämä nyt vaan on yhtä muutoksen virtaa, koko ajan.

Sitä vastaan jos koka ajan kapinoi ja valittaa, on elämä varmasti yhtä helvettiä.

Vierailija

koska oletin, että jos tulen tänne tänään täällä on kaikki kuten enennen uudistusta..

Muutaman minuutin olen täällä ollut ja tämä on toinen viesti.

Mua ottaa ihan älyttömästi silmiin nää värit, valkoinen, vaalenvihreä, pinkki. Tulee paha olo jo ihan muutamasta minuutista,

KAksplussalla olen ollut viikon ja siellä ei värit satu silmiin.

---------

Olen sellainen ihminen joka valitsee lapsen eskariinkin joka matkalla eri reitin, joten nautin muutoksista.. mutta tää on oikeesti ihan s**tanan huono uudistus!!!

---

Ai mulla olikin taas "Aihe on liian pitkä. Tarkista tiedot ja yritä uudelleen"

Vierailija

Mulla ei ole mahdollisuus palstailla kuin pieniä hetkiä kerrallaan ja jos mä en silloin pysty kirjoittamaan viestejä enkä vastaamaan niihin, niin kyllä silloin saa v*tuttaa! Mä en muista milloin vanha AV olisi ollut nurin mun monivuotisen av-urani aikana. Ja jos tämä tökkiminen jatkuu pitkään, on ihan selvä että väki häipyy jonnekin muualle. Kyllä näihin muihin muutoksiin tottuu aikanaan, mutta jos täällä ei ole ketään tai palsta on nurin, siihen on vaikea kenenkään sopeutua.

Vierailija

Lainaus:

Herranjumala kauanko teillä kestää? Kuinka samanlaista ja muuttumatonta teidän elämänne noin yleensäkin ottaen on, kun te tästä yhden nettisivun muutoksesta olette noin järkyttyneet?

Koittakaa tajuta, että elämä nyt vaan on yhtä muutoksen virtaa, koko ajan.

Sitä vastaan jos koka ajan kapinoi ja valittaa, on elämä varmasti yhtä helvettiä.

palstasta tuli huonommin toimiva ja hiljeni kertalaakista. Ei täällä yksin jaksa istua tuijottelemassa näyttöä ;).

Vierailija

Lainaus:

On erivärit!

kokeile!

Tulin perhe. fi -kautta tänne av:lle ja värit onkin paremmat. Hemmetin ruma turkoosi, mutta jotenkin ei ota silmiin kuten tuo vauvan pinkki.

Ehkä elämä tästä helpottuu :D

KOKEILKAAHAN!

Vierailija

täällä on vain vauva-asioista puhuvat ja kaikki muut ovat hävinneet. Hyvä esimerkki oli tuo Haminassa kadonnut poika tai tytön putoaminen koulun ikkinasta. Keskus´teluun asiasta oli MUUTAMA vastaus...... entisellä av:llä asioita olisi keskusteltu todella vilkkaasti. Itse käyn nykyään kerran viikossa vilkaisemassa (ennen monta kertaa päivässä). Pahinta on että toimitus ei reagoi mitenkään..... no kohta mainostajat häviävät

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat